مطالب مرتبط:
برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت آذرماه در سیستان وبلوچستان
4 انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی
بیست ونهمین جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان
انتصاب معاونین آموزشی و پشتیبانی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان
جزییات برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 09:552024-10-19فرهنگي

انتصاب دبیر جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان  در حکمی عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول را به سمت دبیر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت منصوب کرد.

- انتصاب دبیر جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان  در حکمی عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول را به سمت دبیر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت منصوب کرد.

در حکم مجید منادی آمده است: در این زمان که پرداختن به جنگ نرم از ضروریات به حساب می آید می بایست با روح و جان پای کار آمد و هنر تئاتر روزنه ای است پرنور در این کارزار.

نظر به تجارب ارزشمند و روحیه تلاشگرانه جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از تمامی تجربات ارزشمندان در جایگاه های مختلف در جهت تقویت امورات مربوطه باتوجه به فرصت های ایجاد شده همت گمارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول با شعار صحنه، تجلی مقاومت و گفتمان فرهنگی اواخر آبان 1403 برگزار خواهد شد.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشنامه خوانی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - نمایشنامه
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول

انتصاب دبیر جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول