مطالب مرتبط:
ادعای عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی از شهرها، به شهر های اتباع تبدیل شده/ برخی مقامات به دنبال جایگزینی «اتباع» به جای «نخبگان و جوانان» کشور هستند! شاید مسئولین به این فکر هستند، چون این افراد از لحاظ سطح تحصیل، پایین تر هستند، می توانند پیرو باشند
نقش فناوری های نوین در هنر انکارناپذیر است/هوش مصنوعی در هنر معاصر اثرگذار خواهد بود
نقش کلیدی هوش مصنوعی در توسعه فناوری 5G
مناطق آزاد، بستر توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است
کیش می تواند بستر توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 13:202024-09-22دانش

نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل کرده در توسعه علم و فناوری کشور


رییس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدی بر نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل کرده در توسعه علم و فناوری و تقویت خودکفایی کشور تاکید کرد.

- نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل کرده در توسعه علم و فناوری کشور رییس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدی بر نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل کرده در توسعه علم و فناوری و تقویت خودکفایی کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را حضور جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه اساتید و دانشجویانی که در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی مشغول به تحصیل هستند، تبریک و شادباش گفت.

در متن پیام دکتر مسلمی نایینی رییس این نهاد آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می برد و به کسانی که بهره ای از علم دارند، درجات بزرگی می بخشد.

(بخشی از آیه 11 سوره مجادله) آغاز ماه مهر، فصل شکوفایی اندیشه و خرد، همچنین آغاز سال تحصیلی جدید را حضور جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه اساتید و دانشجویانی که در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی مشغول به تحصیل هستند، تبری


برچسب ها: دانشگاه - علم و فناوری - آغاز سال تحصیلی - تحصیل - جهاد دانشگاهی - رییس جهاد دانشگاهی - توسعه علم
آخرین اخبار سرویس:

نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل کرده در توسعه علم و فناوری کشور

نقش انکارناپذیر جوانان تحصیل کرده در توسعه علم و فناوری کشور