مطالب مرتبط:
محدودیت دامنه نوسان سهام 8 هفته ای شد
محدودیت دامنه نوسان سهام 8 هفته ای شد
پیش بینی بازار سهام هفته/ تکلیف محدودیت دامنه نوسان قیمتی چه می شود؟+ نمودار
محدودیت دامنه نوسان سهام 8 هفته ای شد
ادامه محدودیت دامنه نوسان سهام برای هشتمین هفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 12:002024-09-22اقتصادي

محدودیت دامنه نوسان سهام در بورس 8 هفته ای شد


سازمان بورس از روز یکشنبه 14 مرداد در پی بروز هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای، برای کنترل این هیجانات و حفظ منافع سهامداران، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محدودیت دامنه نوسان سهام شرکت ها در بورس و فرابورس، برای هشتمین هفته پیاپی ادامه دارد.

تسنیم نوشت: سازمان بورس از روز یکشنبه 14 مرداد در پی بروز هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای، برای کنترل این هیجانات و حفظ منافع سهامداران، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داد.

این در حالی است که با فروکش کردن این هیجانات، از روز 27 مرداد، دامنه نوسان نماد های بورسی و فرابورسی به 2 درصد و از روز 17 شهریور به مثبت و منفی 3 درصد تغییر کرده و با وجود متعادل شدن شرایط بازار سرمایه، برای هشتمین هفته پیامی این دامنه کماکان محدود است.

به باور کارشناسان بازار سرمایه حالا که وضعیت کلی بورس به تعادل بازگشته است، تداوم اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام شرکت ها در بورس و فرابورس نقدشوندگی این بازار را تحت تاثیر قرار داده و خود به عاملی منفی برای بازار سرمایه تبدیل شده است.

این در حالی است که حجت اله صیدی رییس جدید سازمان بورس در روز 27 شهریور در حاشیه مراسم معارفه خود اظهار کرد: تغییر دامنه نوسان کاری نیست که به سرع


برچسب ها: دامنه نوسان - هیجانات - دامنه - بورس - نوسان - سهام - بازار سرمایه
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت دامنه نوسان سهام در بورس 8 هفته ای شد

محدودیت دامنه نوسان سهام در بورس 8 هفته ای شد