مطالب مرتبط:
میزان موفقیت علوم پزشکی همدان در درمان ناباروری 10 درصد افزایش یافت
81 درصد باغهای پسته گناباد به مرحله باروری رسیده است
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا
بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 16:102024-09-23پزشكي

موفقیت در درمان ناباروری از 15 درصد به 25.7 درصد رسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نیمه آبان 1400 کار را با تدوین برنامه راهبردی دانشگاه و ارسال آن به هیات امنا آغاز و بر این اساس برنامه عملیاتی سالانه با اهداف مشخص تدوین شد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نیمه آبان 1400 کار را با تدوین برنامه راهبردی دانشگاه و ارسال آن به هیات امنا آغاز و بر این اساس برنامه عملیاتی سالانه با اهداف مشخص تدوین شد.

محمدمهدی مجذوبی دوشنبه دوم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین چالش شیوع بیماری کرونا در سال 1400 بود به طوریکه با تلاش مجموعه علوم پزشکی و مدیران استانی این بیماری کنترل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه کمبود و کیفیت آب، آرسنیک، طعم و بوی آب ازدیگر چالش های ما بود، افزود: برای هر سه مساله دانشگاه علوم پزشکی به صورت تخصصی ورود پیدا کرد و تا محقق شدن پاسخ تلاش های خود را ادامه داد.

مجذوبی اضافه کرد: 86 هزار نفر ساعت برای کنترل کیفیت آب کار تیم علوم پزشکی تلاش کردند و در موضوع آرسنیک هم کمک شد میزان آن به حد مجاز برسد به طوری که درخصوص طعم و بو، حوزه تحقیقات دانشگاه عامل را شناسایی و برای چگونگی رفع آن چاره جویی شد.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب دستیار چشم پزشک هستیم، تصریح کرد: در حوزه آموزش 15 رشته مقطع تحصیلی اضافه شد و جذب دستیار چشم پزشک هم در دست


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی - دانشگاه علوم - دانشگاه - برنامه راهبردی دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در درمان ناباروری از 15 درصد به 25.7 درصد رسیده است

موفقیت در درمان ناباروری از 15 درصد به 25.7 درصد رسیده است