مطالب مرتبط:
رییس مجلس آذربایجان با قالیباف دیدار کرد
محمدباقر قالیباف با رییس مجلس ملی آذربایجان دیدار کرد
عراقچی در دیدار با رییس جمهور عراق: گسترش تجاوزات اسراییل به لبنان خطری جدی برای امنیت منطقه است
دیدار رییس مجلس ایران با رییس مجلس آذربایجان
عراقچی با رییس جمهور عراق گفتگو کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 14:152024-10-14سياسي

قالیباف با رییس مجلس عراق دیدار و گفتگو کرد


در حاشیه یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو، رییس مجلس عراق و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

- در حاشیه یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو، رییس مجلس عراق و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دقایقی پیش و در حاشیه یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو، رییس مجلس عراق و محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با هم دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است، رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته به همراه هیئت پارلمانی برای حضور در یکصد و چهل و نهمین اتحادیه بین المجالس جهانی به سوییس سفر کرد.

این دوره از اجلاس IPU با موضوع گفتگوی عمومی مجمع استفاده از علم، فناوری و نوآوری (STI ) برای آینده ای مسالمت آمیزتر و پایدارتر انتخاب شده است.

همزمان با برگزاری مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی IPU در ژنو، مجمع مجالس آسیایی APA، اتحادیه پارلمانی کشورهای اسلامی PUIC، اعضای پارلمان های عضو BRICS نشست های تخصصی خود را برگزار می شود.


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - رییس مجلس شورای اسلامی - اتحادیه بین المجالس - اجلاس اتحادیه بین المجالس - رییس مجلس - مجلس شورای اسلامی - دیدار و گفتگو
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف با رییس مجلس عراق دیدار و گفتگو کرد

قالیباف با رییس مجلس عراق دیدار و گفتگو کرد