مطالب مرتبط:
تولید کنندگان از نرخ پایین دارو می نالند، شهروندان از گرانی و کمبود/ عبده زاده: ریشه بیماری مشخص است!  
شهروندان قنوات قم در بازسازی حرم های ائمه اطهار (ع) سهیم می شوند
چرا با روی کارآمدن مسعود پزشکیان نتانیاهو نگران شد؟
خدمت رسانی مطلوب شهرداری یزد به شهروندان نیازمند همکاری ادارت است
چرا با روی کارآمدن مسعود پزشکیان نتانیاهو نگران شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 12:152024-10-20پزشكي

شهروندان قزوینی نگران کمبود انسولین نباشند


کارشناس دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با برنامه ریزی سازمان غذا و دارو در ماه های آتی، کمتر شاهد کمبود انسولین خواهیم بود و نگرانی جدی در این زمینه وجود ندارد.

- ایسنا/قزوین کارشناس دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با برنامه ریزی سازمان غذا و دارو در ماه های آتی، کمتر شاهد کمبود انسولین خواهیم بود و نگرانی جدی در این زمینه وجود ندارد.

سپیده سیف اللهی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کمبود انسولین در استان قزوین اظهار کرد: در حالت کلی در بین انسولین ها مشکلی درخصوص عدم تأمین انسولین های قلمی مانند انسولین لانتوس وجود ندارد؛ اما در ماه جاری درباره واردات سایر انسولین ها نظیر نوومیکس، لومیر و رگولار از سازمان غذا و دارو به استان قزوین، نسبت به ماه های گذشته شاهد کاهش سهمیه بودیم.

وی بابیان اینکه کمبود انسولین به معنای این نیست که دارو به بیمار نرسد، بیان کرد: کمبود دارو صرفاً به معنای نبود دارو برای بیمار نیست بلکه بیمار از روی ناچاری برای تأمین میزان دُز داروی تجویزی خود باید چند بار به داروخانه مراجعه کند و داروی خود را در چند مرحله از داروخانه تحویل بگیرد.

کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در خصوص کمبود انسولین، ابلاغیه ای از سازمان غذا و دارو به


برچسب ها: انسولین - کمبود انسولین - سازمان غذا و دارو - غذا و دارو - دانشگاه علوم پزشکی قزوین - دانشگاه علوم پزشکی - دارو
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان قزوینی نگران کمبود انسولین نباشند

شهروندان قزوینی نگران کمبود انسولین نباشند