مطالب مرتبط:
«دکمه توقف» رشد پیدا شد
مشکل توقف شماره گذاری 35 هزار محصول ایران خودرو حل شد
هشدارهای متقابل پیونگ یانگ و سئول برای توقف تنش های هوایی
IPU؛ فرصتی برای حمایت از محور مقاومت و توقف جنایات اسراییل
جزییات گفت و گوهای عراقچی با رییس جمهور و نخست وزیر عراق در بغداد/ وزیر خارجه ایران: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می برد/ همه کشورهای منطقه باید برای توقف جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه و ادامه تجاوز نظامی علیه لبنان تلاش هایشان را مضاعف کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 02:052024-10-13اقتصادي

«دکمه توقف» رشد پیدا شد


بهره گیری از این تاکتیک این امکان را برای حیوانات فراهم می کند تا منابع موردنیازشان را با چرخه های عرضه محیط هماهنگ کرده و توسعه و رشد جنین را تا زمان مناسب تری به تأخیر بیندازند.

- بهره گیری از این تاکتیک این امکان را برای حیوانات فراهم می کند تا منابع موردنیازشان را با چرخه های عرضه محیط هماهنگ کرده و توسعه و رشد جنین را تا زمان مناسب تری به تأخیر بیندازند.

خرس های مادر در اوایل دوران بارداری شان این امکان را دارند تا روند حاملگی شان را برای مدتی متوقف کنند تا بتوانند توله هایشان را درجایی نزدیک به چشمه ای پر از غذا به دنیا بیاورند.

حالا محققان متوجه شده اند که این دکمه توقف در سلول های انسان نیز وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، بهره گیری از این تاکتیک این امکان را برای حیوانات فراهم می کند تا منابع موردنیازشان را با چرخه های عرضه محیط هماهنگ کرده و توسعه و رشد جنین را تا زمان مناسب تری به تأخیر بیندازند.

نیکلاس ریورون، متخصص ژنتیک مولکولی آکادمی علوم اتریش (IMBA) دراین باره توضیح داد: گرچه ما توانایی طبیعی ورود به رکود و خواب را ازدست داده ایم، اما آزمایش ها حاکی از آن است که انسان این توانایی درونی را حفظ کرده و درنهایت می تواند آن را به کار بگیرد.


برچسب ها: زمان مناسب - بهره گیری - رشد جنین - حیوانات - تاکتیک - هماهنگ - دنیا
آخرین اخبار سرویس:

«دکمه توقف» رشد پیدا شد

«دکمه توقف» رشد پیدا شد