مطالب مرتبط:
درباره سیاست چماق و هویج ایالات متحده در قبال رژیم اسراییل چه می دانیم؟/ آمریکا با استقرار سامانه تاد، جان سربازان آمریکایی را به خطر انداخت/ استفاده حداکثری نتانیاهو از شرایط انتخاباتی در ایالات متحده
تصویری دیگر از سامانه تاد آمریکا در اسراییل
دغدغه «کیهان»؛ چرا پول مردم آمریکا خرج اسراییل می شود؟
انتقاد بورل از شرط آمریکا برای اسراییل درباره بحران در غزه
هشدار تند آمریکا به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 16:302024-10-17بين الملل

جبهه مقاومت بازی آمریکا و اسراییل در منطقه را به هم زده است


آمریکا و رژیم صهیونیستی با هزینه هنگفت و مافیای رسانه کاری کرده بودند که دنیا تصور می کرد مقاومت اجازه صلح در منطقه نمی دهد اما مقاومت بازی را به هم زده است.

- جبهه مقاومت بازی آمریکا و اسراییل در منطقه را به هم زده است رییس شورای عالی استان ها گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با هزینه هنگفت و مافیای رسانه کاری کرده بودند که دنیا تصور می کرد مقاومت اجازه صلح در منطقه نمی دهد اما مقاومت بازی را به هم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی الرضا حاجی بگلو رییس شورای عالی استان ها در نطق پیش از دستور خود در اجلاس سی و سوم این شورا از شورای اسلامی استان البرز و شورای شهر کرج و شهردار کرج، بابت میزبانی از نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها قدردانی کرد.

وی در ادامه به شرایط منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: شهادت فرمانده غیور و افتخارآفرین حزب الله لبنان شهین سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان را تبریک و تسلیت می گویم.

از یک سو اتفاقات اخیر خاورمیانه در یک سال گذشته اتفاقات خوبی نبود و بسیاری از رزمندگان، فرماندهان، کودکان، جوانان، مردان و زنان به شهادت رسیدند و از این جهت غمگین هستیم.

حاجی بگلو ادامه داد: رژیم جعلی و کودک کش اسراییل یک رژیم نژادپرست هستند و معتقدند بقیه اصلاً نباید وجود داشته باشند و در منطقه با حمایت آمریکا هر


برچسب ها: شورای عالی استان ها - شورای عالی استان - رییس شورای عالی استان ها - مقاومت - عالی استان ها - جبهه مقاومت - آمریکا و اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت بازی آمریکا و اسراییل در منطقه را به هم زده است

جبهه مقاومت بازی آمریکا و اسراییل در منطقه را به هم زده است