مطالب مرتبط:
فیلم | آخرین جزییات از واکسیناسیون دام عشایر خراسان شمالی
افزایش مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در خراسان شمالی
اجتماع بانوان خراسان شمالی در همدلی با جبهه مقاومت برگزار می شود
اما و اگرهای مرگ یک گربه نایاب در خراسان شمالی
وضعیت ضعیف ورزش های پروازی در خراسان شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-09اقتصادي

صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در خراسان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد راستگویان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری طرح ها خراسان شمالی اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری در قالب گسترش روستاهای مستعد برای بوم گردی یکی از برنامه های اولویت دار گردشگری خراسان شمالی است که .

- سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری طرح ها خراسان شمالی از صدور پنج مجوز اقامتگاه بوم گردی از ابتدای سال 1403 تا کنون در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد راستگویان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری طرح ها خراسان شمالی اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری در قالب گسترش روستاهای مستعد برای بوم گردی یکی از برنامه های اولویت دار گردشگری خراسان شمالی است که می تواند با معرفی گسترده به یکی از منابع مهم درآمدی و افزایش قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری طرح ها خراسان شمالی در ادامه با بیان این که خراسان شمالی دارای 8 روستای هدف گردشگری است، گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی ویژه و جاذبه های گردشگری طبیعی استان، یکی از مطالبه های مهم گردشگران در حوزه گردشگری طبیعی بوده و در این راستا توسعه بوم گردی در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.


برچسب ها: خراسان شمالی - سرپرست معاونت گردشگری - گردشگری - معاونت گردشگری - سرمایه گذاری - خراسان - برنامه های اولویت دار
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در خراسان شمالی

صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در خراسان شمالی