مطالب مرتبط:
هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
بغض گلو و اشک های سولماز غنی روی صحنه تئاتر با آهنگ سوزناک / ویدیو
فناوری با دنیای تئاتر چه می کند؟/ ورود هوش مصنوعی به صحنه نمایش
تئاتر بدون واسطه دردهای مردم را به گوش مسئولان می رساند
جشنواره تئاتر خیابانی با زندگی مریوانی ها آمیخته شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 15:052024-10-16فرهنگي

در سینما و تئاتر چه خبر است؟


مجمع عمومی فوق العاده یک صنف سینمایی، حکمی برای دبیری جشنواره فیلم شهر، برگزاری نشست موسیقایی در خانه سینما، خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران و.

- مجمع عمومی فوق العاده یک صنف سینمایی، حکمی برای دبیری جشنواره فیلم شهر، برگزاری نشست موسیقایی در خانه سینما، خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران و.

از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

در جلسه مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما ضمن تغییر نام این انجمن به انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی فوق العاده و عادی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما با نام جدید انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید با حضور جمع کثیری از اعضای انجمن و همچنین احمد کلاته نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ 17 مهرماه 1403 در سالن سیف ا… داد خانه سینما برگزار شد.

در ابتدای مجمع عمومی فوق العاده که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پیشنهاد اصلاح چند بند از اساسنامه داده شد که مورد موافقت حاضران قرار گرفت و مهمترین بخش آن تغییر نام انجمن به انجمن مدیران تهیه و پشتیبانی تولید سینما بود که با موافقت کامل و صددرصدی حاضران صورت گرفت؛ با این توضیح که نام مدیران تهیه نام قدیمی و


برچسب ها: مجمع عمومی فوق العاده - جشنواره فیلم - جشنواره فیلم کوتاه تهران - سینما - فوق العاده - مجمع عمومی - جشنواره فیلم کوتاه
آخرین اخبار سرویس:

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

در سینما و تئاتر چه خبر است؟