مطالب مرتبط:
مطالبه محیط بانان؛ نیاز فوری محیط بانی کشور به خرید حداقل 1000 خودرو
تخلیه دستکم 1000 نفر در پی وقوع سیل در شمال ایتالیا
نماینده ایلام: مجلس فریاد می زند، دستگاه اجرا بایگانی می کند! اگر مجلس ورود کند قطعا لرزه به اندام های هلدینگ های فاسد، مافیای خودرو و ارز و مسکن خواهد افتاد/ اهمال کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس فرا بخوانید
بازار خودرو گرفتار رکورد + جدول قیمت ها
با خصوصی سازی صنعت خودرو، دست های آلوده به فساد رو می شود/ مفسدان و رانت خواران مانع خصوصی سازی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 15:452024-09-22حوادث

رها سازی 1000 خودرو و آمبولانس گرفتار در سیل توسط راهداران خوی


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از رهاسازی 1000 خودرو و آمبولانس گرفتارشده در سیل محور خوی-قطور -رازی خبر داد.

- ارومیه - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از رهاسازی 1000 خودرو و آمبولانس گرفتارشده در سیل محور خوی-قطور -رازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر کاظمی در این زمینه افزود: روز گذشته در پی وقوع بارندگی شدید در محور خوی_ قطور_ رازی، یک دستگاه آمبولانس و 1000 خودرو در سیل گرفتار شدند که با تلاش راهداران در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته و در پی وقوع سیل در محور خوی- قطور- رازی دو نقطه در کیلومترهای 15 و 58 این محور بوسیله بیش از 3 هزار تن مصالح کاملاً مسدود شده بود، تصریح کرد: در سریع ترین زمان ممکن این محور با همکاری اداره راهداری، شهرداری قطور و ماسه شوری بخش خصوصی و به وسیله 6 دستگاه لودر و گریدر بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور امکان پذیر است.

کاظمی در خصوص علت بروز سیل در محور خوی-قطور-رازی در سال های اخیر نیز اظهار کرد: نقاطی در این محور بدون ابنیه فنی هستند و شرکت ساختی که در این محور فعالیت دارد موظف به ایجاد ابنیه فنی و پل در این نقاط برای جلوگیری از سیل است که متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص ساخت ابنیه فنی در این نقاط نکرده و همین موضوع د


برچسب ها: آمبولانس - محور - گرفتار - شهرستان خوی - راهداری - خودرو - قطور
آخرین اخبار سرویس:

رها سازی 1000 خودرو و آمبولانس گرفتار در سیل توسط راهداران خوی

رها سازی 1000 خودرو و آمبولانس گرفتار در سیل توسط راهداران خوی