مطالب مرتبط:
متقاضیان خرید سکه بخوانند / شرایط خرید از حراج سکه طلا
مرکز خرید طلا جام جم
امن ترین بستر خرید طلا رونمایی شد
«ثنا چک» سومین مدال را کسب کرد/ نقره بعد از کسب دو مدال طلا
سکه در کانال 47 میلیون تومان/ سبزپوشی صندوق های طلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 16:052024-09-28اقتصادي

سومین موج هیجان خرید صندوق های طلا


امروز شنبه 7 مهر ماه، در ابتدای معاملات صندوق های طلا موج هیجان خرید آن هم تا مثبت 6 درصد بعضی نمادهای این صندوق ها در حالی رقم خورد که در طرف دیگر شاهد هیجان فروش در بازار سهام بودیم.

- امروز شنبه 7 مهر ماه، در ابتدای معاملات صندوق های طلا موج هیجان خرید آن هم تا مثبت 6 درصد بعضی نمادهای این صندوق ها در حالی رقم خورد که در طرف دیگر شاهد هیجان فروش در بازار سهام بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر امروز شنبه 7 مهر ماه، در ابتدای معاملات صندوق های طلا موج هیجان خرید آن هم تا مثبت 6 درصد بعضی نمادهای این صندوق ها در حالی رقم خورد که در طرف دیگر شاهد هیجان فروش در بازار سهام بودیم.

سومین موج خرید صندوق های طلا از ابتدای سال در حالی رخ می دهد که تجربه دو نوبت قبل نشان دهنده کاهش قیمت ها بعد از فروکش کردن هیجانات می باشد و این مورد به روشنی در نمودار زیر که به عنوان نمونه یکی از این صندوق ها انتخاب شده، قابل مشاهده است.

مطابق با نمودار فوق موج هیجان اول همزمان با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق (13 فروردین 1403) و پاسخ ایران به آن بود، که صندوق های طلا به طور متوسط در طی یک هفته بازدهی حدود 16 درصدی را ثبت کردند.

این در حالی است که خریداران انتهای این موج تا امروز در ضرر بودند و تنها افراد بسیار کمی که توانستند از ابتدا وارد این موج شون


برچسب ها: صندوق - هیجان - بازار سهام - معاملات - خرید - بازار - امروز
آخرین اخبار سرویس:

سومین موج هیجان خرید صندوق های طلا

سومین موج هیجان خرید صندوق های طلا