مطالب مرتبط:
واکنش رییس سازمان تبلیغات اسلامی به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان
آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز 7 مهر 1403 | نیروهای شرکتی در طرح ساماندهی کارکنان دولت کی تعیین تکلیف می شوند؟
روی خوب طرح ساماندهی کارکنان دولت| بالاخره تکلیف نیروهای شرکتی به نتیجه رسید
شروع طرح ساماندهی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز
آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز شنبه 7 مهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 14:352024-09-28سياسي

تبلیغات اسلامی بوشهر برگزیده طرح ساماندهی سواحل شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهردر آیین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه های اجرایی ساماندهی سواحل با اهداء لوح سپاس از مدیر کل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

- بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهردر آیین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه های اجرایی ساماندهی سواحل با اهداء لوح سپاس از مدیر کل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، اکبر پورات ظهر شنبه در آیین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه های اجرایی ساماندهی سواحل که در سالن اجتماعات استانداری بوشهر برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از حجت الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بخشی از این لوح سپاس آورده است: نقش مؤثر و حمایت های بی دریغ مسئولان و مدیران متعهد در برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در سواحل، بسیار ارزشمند و ستودنی، و فرصتی گرانبها برای ترویج ارزش های فرهنگی و مذهبی است.

پورات در بخش دیگری از این لوح حمایت های انجام گرفته را نشانه ی بارز ایمان به رسالت فرهنگی و مسئولیت اجتماعی برشمرده و آورده است: اقدامات ارزنده ای که در این مسیر از سوی شما انجام شد، یادگاری مانگار از تعهد و دلسوزی شما برای تعالی فرهنگی جامعه خواهد بود.


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - دستگاه های اجرایی - استاندار بوشهر - ساماندهی - استاندار - بوشهر - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی بوشهر برگزیده طرح ساماندهی سواحل شد

تبلیغات اسلامی بوشهر برگزیده طرح ساماندهی سواحل شد