مطالب مرتبط:
درخواست تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران از پزشکیان
آذین موحد، استاد اخراج شده دانشگاه تهران: حکم انفصال از خدمتم قطعی شده/ نمی توانستم سکوت کنم/ دانشجویان زیادی به منزلم می آیند و درس می گیرند
بسیج دانشگاه تهران خطاب به پزشکیان:صدای دانشجو بایدشنیده شود
پزشکیان عشق آباد را به مقصد تهران ترک کرد
پزشکیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 20:252024-10-11دانش

پزشکیان فردا به دانشگاه تهران می رود/ دانشجویان و تشکل های دانشگاهی چه انتظاراتی دارند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید احمدرضا خضری با اعلام این خبر گفت: آیین رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی طبق روال سنوات گذشته، - پزشکیان فردا به دانشگاه تهران می رود/ دانشجویان و تشکل های دانشگاهی چه انتظاراتی دارند؟ مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید 1403-1404، با حضور رییس جمهور، صبح روز شنبه 21 مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سید احمدرضا خضری با اعلام این خبر گفت: آیین رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی طبق روال سنوات گذشته، با حضور دکتر مسعود پزشکیان و جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران و دست اندرکاران آموزش عالی کشور در دانشگاه تهران برگزار می شود و در آن علاوه بر سخنرانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ یک دانشجو، یک استاد و یک کارمند آموزش عالی نیز به نمایندگی از این سه قشر، دیدگاه ها و نظرات خود را با رییس جهور در میان خواهند گذاشت.

  تشکل های دانشجویی چه انتظاری از رییس جمهور دارند؟ تشکل های دانشجویی خواستار فرصتی برای ایراد سخن و بیان دیدگاه خود در جلسه با رییس جمهور هستند و ورود گزینشی دانشجویان تنها با کارت دعوت را اقدامی نادرست می دانند.


برچسب ها: دانشگاه - آغاز سال تحصیلی جدید - دانشگاه تهران - سال تحصیلی جدید دانشگاه ها - سال تحصیلی جدید دانشگاه - سال تحصیلی جدید - آغاز سال تحصیلی
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان فردا به دانشگاه تهران می رود/ دانشجویان و تشکل های دانشگاهی چه انتظاراتی دارند؟

پزشکیان فردا به دانشگاه تهران می رود/ دانشجویان و تشکل های دانشگاهی چه انتظاراتی دارند؟