مطالب مرتبط:
بالا رفتن پزشکیان از پله های هواپیما در فضای مجازی سروصدا به پا کرد | آمادگی جسمانی رییس جمهور 70 ساله در کانون توجه +ویدئو
ورزشکاران «آمادگی جسمانی» کرمانشاه به 10 هزار نفر افزایش می یابد
او برای کار آمادگی جسمانی دارد، رعایت پروتکل ضرورت ندارد!
محک آمادگی جسمانی 200 داور فوتبال کشور در کرمان
عکس | افتتاحیه رشته تخصصی نهج البلاغه در حوزه علمیه خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 14:302024-09-24ورزشي

رشته آمادگی جسمانی در خوزستان 15 هزار بیمه شده دارد


وقتی آمادگی جسمانی در استان با توجه به اینکه مدت زیادی از تشکیل آن نگذشته بالغ بر 15 هزار نفر بیمه شده دارد یعنی پویا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست تخصصی نواب رییس هیأت های ورزشی خوزستان بیان کرد: معاون ورزش بانوان کشور با حضور چندباره خود به استان خوزستان نشان دادند که این استان در حوزه ورزش چه میزان برایشان اهمیت دارد و بنده از ایشان بابت حمایت هایشان قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم نگاه یک مادر به مقوله ورزش بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: صرفاً صحبت ما مسائل قهرمانی نیست بلکه یک الگو کوچک شده از زندگی را بچه ها در ورزش تجربه می کنند.

حس کار تیمی، بردن و باختن، به داور پناه بردن برای اختلافاتی که گاهی به وجود می آید، همه اینها در زندگی ما وجود دارد که در ورزش به خوبی می توان تجربه شأن کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: متأسفانه با کوچک ترین مشکل اقتصادی که پیش می آید ورزش را از سبد خانوار حذف می کنیم در صورتی که ما باید خود و فرزندانمان را به ورزش کردن متعهد بدانیم و اگر یک مادر خانواده با همه مشکلاتی که وجود دارد، بتواند بچه ها را به این سمت هدایت کند بسیار خوب است.


برچسب ها: ورزش - خوزستان - آمادگی جسمانی - بیمه شده - استان - ایشان - هیأت های ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

رشته آمادگی جسمانی در خوزستان 15 هزار بیمه شده دارد

رشته آمادگی جسمانی در خوزستان 15 هزار بیمه شده دارد