مطالب مرتبط:
ادعای آمریکا: عملیات زمینی اسراییل در لبنان محدود بوده است
آمریکا مدعی ادامه عملیات زمینی محدود اسراییل در لبنان شد
آمریکا مدعی ادامه عملیات زمینی محدود در لبنان شد
رییس پارلمان لبنان: آمریکا برای اجرای آتش بس 21 روزه کاری نمی کند
قالیباف: آمریکا مسئول اصلی جنایات های اسراییل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1403 ساعت 22:402024-10-07بين الملل

ادعای آمریکا: عملیات زمینی اسراییل در لبنان محدود بوده است


ایالات متحده آمریکا همچنان عملیات زمینی اسراییل در لبنان را محدود ارزیابی می کند، اما سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه به وقت محلی پاسخی به این سوال که آیا حملات هوایی اسراییل در بیروت نیز محدود است، - ایالات متحده آمریکا همچنان عملیات زمینی اسراییل در لبنان را محدود ارزیابی می کند، اما سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه به وقت محلی پاسخی به این سوال که آیا حملات هوایی اسراییل در بیروت نیز محدود است، نداد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی شدت گرفتن حملات اسراییل علیه لبنان مدعی شد که حملات زمینی این رژیم به لبنان محدود بوده است اما درباره حملات هوایی اسراییل اظهار نظری نکرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ایالات متحده آمریکا همچنان عملیات زمینی اسراییل در لبنان را محدود ارزیابی می کند، اما سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه به وقت محلی پاسخی به این سوال که آیا حملات هوایی اسراییل در بیروت نیز محدود است، نداد.

  متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران مدعی شد که عملیات نظامی زمینی اسراییل به لبنان محدود بوده است.

  این مقام وزارت خارجه آمریکا با حمایت از حملات و اقدامات رژیم اسراییل گفت: ما از توانایی اسراییل برای هدف قرار دادن شبه نظامیان، تخریب زیرساخت های حزب الله، تضعیف توانا


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - اسراییل - ایالات متحده آمریکا - سخنگوی وزارت - وزارت امور خارجه - ایالات متحده - حملات هوایی
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا: عملیات زمینی اسراییل در لبنان محدود بوده است

ادعای آمریکا: عملیات زمینی اسراییل در لبنان محدود بوده است