مطالب مرتبط:
انتصاب معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع
انتصاب جدید در وزارت دفاع
سردار فرحی معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع شد
سردار فرحی معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع شد
سخنگوی وزارت خارجه: نیازی به اعزام نیروهای داوطلب و کمکی از ایران به غزه و لبنان نیست/ لبنان و فلسطین از توانایی لازم برای دفاع از خود برخوردارند/ خون شهید نیلفروشان و دیگر شهدای ما هدر نخواهد رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:202024-09-30سياسي

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار سیدمهدی فرحی با حکم امیر نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع کشور منصوب شد.

بنابر روایت فارس، پیش از این افشین نادری شریف عهده دار معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

گفتنی است، سردار فرحی در بهمن ماه 1402 طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، به عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شده بود.

وی پیش از آن و از شهریورماه 1400 با موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا و با حکم وزیر وقت دفاع به عنوان جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شده بود.

سیدمهدی فرحی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر و از دیگر سوابق وی در وزارت دفاع می توان به رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی، معاون آماد و تحقیقات، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی، رییس سازمان صنایع هوافضا و مدیرعامل سازمان صنایع دفاع اشاره کرد.


برچسب ها: وزارت دفاع - نیروهای مسلح - دفاع - تحقیقاتی - دانشگاه صنعتی مالک اشتر - رییس سازمان - صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع