مطالب مرتبط:
ارائه بیش از 32هزارنفرخدمت بسیج پزشکی در چهارمحال و بختیاری
مراتع فلارد چهارمحال و بختیاری دچار آتش سوزی شد
21 حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی و دستگیر شدند
68 هزار تن گندم تضمینی کشاورزان در چهارمحال و بختیاری خریداری شد
امسال هزار و 269 کیلوگرم انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 17:152024-10-09پزشكي

ارائه بیش از 32 هزار نفر خدمت بسیج پزشکی در چهارمحال و بختیاری


مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از ارائه بیش از 32 هزار نفر خدمت در 6 ماهه اول سال جاری به مردم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- شهرکرد-مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از ارائه بیش از 32 هزار نفر خدمت در 6 ماهه اول سال جاری به مردم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم کبیری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای محرومیت زدایی، امید آفرینی و عدالت در سلامت، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در شش ماهه اول سال 1403، تیم های آموزشی بهداشتی و درمانی عمومی، دندانپزشکی و تخصصی شهید دکتر رهنمون خود را به مناطق کمتر برخوردار و صعب العبور استان اعزام و نسبت به ارائه خدمات و داروی رایگان به اهالی مناطق مذکور اقدام نمود.

وی افزود: همچنین در این اعزام ها ضمن ارائه خدمات تخصصی درمانی، بسته های بهداشتی رایگان و آموزش های بهداشتی، فرزندآوری و.

به اهالی مناطق ارائه می گردد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت 77 تیم عمومی و تخصصی شامل متخصصین پوست و مو، جراحی عمومی (اعمال جراحی سرپایی و ختنه) زنان و مامایی، روانپزشکی، تغذیه، اطفال، چشم پزشک و همچنین 26 تیم دندانپزشکی به مناطق مختلف اعزام و بیش از 32 هزار نفر خدمت رایگان به همراه


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - بسیج جامعه پزشکی - استان چهارمحال و بختیاری - جامعه پزشکی - سپاه قمربنی هاشم - استان چهارمحال - ارائه
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 32 هزار نفر خدمت بسیج پزشکی در چهارمحال و بختیاری

ارائه بیش از 32 هزار نفر خدمت بسیج پزشکی در چهارمحال و بختیاری