مطالب مرتبط:
تلاش برای حل مشکلات با هم افزایی دانشگاه و مردم
تلاش برای حل مشکلات با هم افزایی دانشگاه و مردم
کمک 8 میلیارد ریالی سمنانی ها به مردم غزه و لبنان
مردم استان سمنان 8 میلیارد ریال به غزه و لبنان کمک کردند
بدون لکنت زبان مشکلات مردم را منعکس می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 00:252024-10-16سياسي

جلسات هم افزایی با گروه های مردم نهاد به شناخت و حل مشکلات جامعه کمک می کند 


نشست مشترک حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با اعضای سازمان های مردم نهاد استان های سراسر کشور برگزار شد.

- جلسات هم افزایی با گروه های مردم نهاد به شناخت و حل مشکلات جامعه کمک می کند  نشست مشترک حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با اعضای سازمان های مردم نهاد استان های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیلی در این نشست با تاکید بر ضرورت انجام کار کارشناسی شده در همه حوزه ها اظهار کرد: نیازمند برگزاری این جلسات بصورت مکرر هم اندیشی با نمایندگان و اعضای گروه های مردم نهاد هستیم.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: وقتی نشست های هم اندیشی برگزار شده و مشکلات اجتماعی به کرات و دفعات مطرح شود، چالش ها و نکات مورد حساسیت جامعه مشخص شده و در اولویت ها برای رسیدگی و بررسی مسئولان امر قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با برنامه جامعی پیش برویم، گفت: سمن ها بخاطر ارتباط بیشتر با بطن جامعه، از مشکلات مردم بیشتر باخبر هستند و بهتر می توانند به شناسایی چالش ها و مشکلات مطرح جامعه کمک کرده و به مسئولان برای رسیدن به راه حل های برون رفت از این مشکلات کمک کنند.

خلیلی اظهار کرد: از نمایندگان سمن ها می خواهیم حساسیت ها و چالش های اجتماعی را به طور نظام مند و همراه با راهکارهای موجود منتقل کن


برچسب ها: معاون اول قوه قضاییه - مردم نهاد - حجت الاسلام والمسلمین - سازمان های مردم نهاد - قوه قضاییه - معاون اول - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

جلسات هم افزایی با گروه های مردم نهاد به شناخت و حل مشکلات جامعه کمک می کند 

جلسات هم افزایی با گروه های مردم نهاد به شناخت و حل مشکلات جامعه کمک می کند