مطالب مرتبط:
کاظم جلالی: قرارداد جامع همکاری میان روسیه و ایران نهایی شده و آماده امضا است/ ایران برای تبری از اتهام تخریب آتش بس در غزه، خویشتن داری نشان داد/ هدف از عملیات های وعده صادق، توسعه جنگ و تخریب زیرساخت ها نبود/ انفعال سازمان های بین المللی خجالت آور است
عملیات وعده صادق 2 کمر اسراییل را شکاند و دماغ آمریکا را به خاک مالید/ نیروهای مسلح ما نباید تحت تأثیر شبهات و فشارها قرار گیرند
حجت الاسلام صدیقی: عملیات وعده صادق 2، کمر اسراییل را شکست
دستگیری خبرنگار از سوی اسراییل بابت گزارش درباره وعده صادق 2
عملیات وعده صادق 2، کمر اسراییل را شکست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 14:402024-10-11سياسي

ترس اسراییل از وعده های صادق/ دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انجام عملیات های صادق یک و دو ترس به دل اسراییل انداخت، گفت: این امر، هِمینه پوشالی صهیونیست ها را در هم شکسته است.

- ترس اسراییل از وعده های صادق/ دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انجام عملیات های صادق یک و دو ترس به دل اسراییل انداخت، گفت: این امر، هِمینه پوشالی صهیونیست ها را در هم شکسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام (ره) بابیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران ابعاد مختلف رژیم صهیونیستی را بیشتر هویدا ساخت، ابراز داشت: صحبت های ایشان باعث روشن شدن افکار عمومی نسبت به جنایات اسراییل شد.

وی بابیان اینکه وعده صادق یک و دو همینه پوشالی اسراییل را درهم شکست، افزود: امروز بسیاری از مردم اسراییل مجبور به ترک مناطق اشغالی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در جنگ رسانه ای دشمن بسیار مراقب حیله آنها باید بود، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی می کوشد تا با انتشار اخبار کذب و دروغ ترس و دلهره را به دل مردم بیاندازد اما در این راه موفق نشد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - اسراییل - نماینده ولی فقیه - صهیونیست - صهیونیست ها - استان سمنان - سمنان
آخرین اخبار سرویس:

ترس اسراییل از وعده های صادق/ دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است

ترس اسراییل از وعده های صادق/ دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است