مطالب مرتبط:
واکنش محمد مهاجری به سخنان سخنگوی دولت: خانم سخنگو! اقناع کنید/ توصیه به صبر، البته چیز خوبی است اما مگر مردم جز صبر، کار دیگری هم می توانند بکنند؟
مهاجری خطاب به سخنگوی دولت: ماله نکشید، اقناع کنید
نظارت جدی دولت بر کنترل قیمت نان | مهاجرانی: سر معیشت مردم با کسی شوخی نخواهیم داشت
حواشی انتخاب استانداران؛ توصیه عجیب به منتقدان و افزایش نارضایتی از دولت
تظاهرات مردم هلند در دفاع از فلسطین و غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 15:152024-10-16سياسي

انتخاب دولت فلسطین توسط مردم یک فن آوری اقناع است


دبیر ستاد فناوری‏ های فرهنگی و نرم معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در رونمایی از بازی رومیزی «25» گفت: انتخاب دولت توسط خود مردم فلسطین یک فن آوری اقناع است.

- دبیر ستاد فناوری‏ های فرهنگی و نرم معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در رونمایی از بازی رومیزی 25 گفت: انتخاب دولت توسط خود مردم فلسطین یک فن آوری اقناع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حسنلو، دبیر ستاد فناوری‏ های فرهنگی و نرم معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، در آیین رونمایی از بازی رومیزی 25 که توسط مرکز نوآوری فرهنگی امید(حوزه هنری کودک و نوجوان) در کارستان بهارستان برگزار شد، مسأله فسلطین را یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مسائل اجتماعی امروز دانست و گفت: مسأله فلسطین در سطح دنیا مطرح است و همه وظیفه حل آن را بر عهده دارند.

شاید اگر یک پله به عقب تر برگردیم، در حوزه فن آوری نرم این موضوع را مشاهده می کنیم، چرا که ما مسائل بسیار متعددی در جامعه داریم که در سال های گذشته به جای این که حل شود، مسأله بازتولید شده است و مسائلی مانند آب و هوا، محیط زیست و زبان فارسی و دیگر مسائلی که ما در کشور با آن سر و کار داریم.

وی ضمن ابراز تأسف از این امر که امروز، مسائل جاری اجتماعی در کشور حل نمی شود، گفت: ما بازیگر نهایی در حل مسائل اجتماعی نداریم.


برچسب ها: فناوری - ریاست جمهوری - معاونت علمی - بازی رومیزی - فرهنگی - فلسطین - مردم فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دولت فلسطین توسط مردم یک فن آوری اقناع است

انتخاب دولت فلسطین توسط مردم یک فن آوری اقناع است