مطالب مرتبط:
پیگیری حل مشکل رجیستری تلفن همراه در کمیسیون اصل نود مجلس
پیگیری حل مشکل رجیستری تلفن همراه در کمیسیون اصل 90
پیگیری کمیسیون اصل 90 برای حل مشکل رجیستر تلفن های همراه
کمیسیون اصل نود به بازنگری در آیین نامه انضباطی دانشجویان ورود کند
گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در مورد رسیدگی به شکایات اجرای سند الگوی کشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 16:052024-10-08سياسي

پیگیری مشکلات رجیستری تلفن های همراه در کمیسیون اصل نود


رییس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به مشکلات رجیستری تلفن های همراه وارداتی، خواستار ارائه برنامه ای جامع از سوی وزارت ارتباطات برای حل این مسئله شد.

- پیگیری مشکلات رجیستری تلفن های همراه در کمیسیون اصل نود رییس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به مشکلات رجیستری تلفن های همراه وارداتی، خواستار ارائه برنامه ای جامع از سوی وزارت ارتباطات برای حل این مسئله شد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: یکی از مشکلات اصلی تلفن های همراهی که به صورت مجاز وارد کشور می شود، این است که رجیستر نمی شود که در جلسه با وزیر ارتباطات این موضوع پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این جلسه با حضور ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولانی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان برنامه و بودجه کشور برای بررسی طرح ثبت دستگاه های سیم کارت خور (رجیستری) و رفع مشکلات آن، اجرای تکالیف قانونی مربوط به توسعه شبکه فیبر نوری کشور و رسیدگی به مشکلات کارکنان مخابرات برگزار شد.

وی با اشاره به شکایات واصله به کمیسیون اصل نود قانون اساسی درباره رجیستر تلفن های همراه، گفت: این طرح یکی از موفق ترین پروژه هایی است که در حوزه مبارزه با قاچاق اجرا شده و توانست


برچسب ها: کمیسیون اصل نود - کمیسیون اصل نود مجلس - تلفن های همراه - رییس کمیسیون اصل نود - کمیسیون - ارتباطات - وزیر ارتباطات
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات رجیستری تلفن های همراه در کمیسیون اصل نود

پیگیری مشکلات رجیستری تلفن های همراه در کمیسیون اصل نود