مطالب مرتبط:
دستگیری مردی در تبریز به اتهام سوء استفاده از جایگاه شغلی مسئولان
دستگیری مردی در تبریز به اتهام سوء استفاده از جایگاه شغلی مسئولان
موشک های هسته ای: آیا می توانند ما را به مریخ ببرند؟
درگذشت ایرج خواجه امیری صحت دارد ؟ آیا خواجه امیری فوت کرده ؟
آیا تجربه عرضه خودرو در بورس کالا تکرار می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 08:152024-10-16اجتماعي

آیا اسنپ از بازگشایی مدارس سوء استفاده می کند؟ +نمودار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله آفت های آغاز سال تحصیلی در بسیاری از شهر های بزرگ کشورمان، افزایش مشکلات ترافیکی است.

مشکلی که به رغم اتخاذ برخی تدابیر مثل تغییر ساعت کاری ادارات و مدارس برای توزیع بار ترافیکی در بازه زمانی بزرگتر و طرح های به اجرا درآمده توسط پلیس راهور، کماکان با قوت و قدرت پابرجاست.

البته افرادی که مجبور به تردد در ساعات ابتدایی روز در سطح شهر های بزرگی مانند تهران هستند و با ترافیک های به شدت کند و سنگین مواجه می شوند، احتمالا نه با این گزاره موافق هستند که این وضعیت بحرانی را مشکل بخوانیم و نه رضایت چندانی از طرح های به اجرا درآمده برای مقابله با آن دارند.

اوضاع نامطلوب و غیرقابل قبولی که ظاهرا برای امثال اسنپ حکم فرصت را دارد و تمام تلاش شان را برای بهره برداری حداکثری از آن به کار گرفته اند؛ این را می شود از گزارش اخیر این شرکت حمل و نقل اینترنتی دریافت که مربوط به اوضاع ترافیکی 10 شهر کشورمان در مهرماه 1403 است و نکات تامل برانگیز و عجیبی دارد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و پیوستن جمعیت دانش آموزان به کارمندان که در ساعات مشخصی از روز در سطح شهر تردد می کنند، تعداد سفر های روزانه در اغلب کلان شهر های کشور از جمله تهران، کرج و اصفهان به طور چشمگیری در روز های شنبه تا چهارشنبه افزایش می یابد که موجب افزای


برچسب ها: تغییر ساعت کاری ادارات - ترافیک - ساعت کاری ادارات - ترافیکی - آغاز سال تحصیلی - بازگشایی مدارس - مشکلات ترافیکی
آخرین اخبار سرویس:

آیا اسنپ از بازگشایی مدارس سوء استفاده می کند؟ +نمودار

آیا اسنپ از بازگشایی مدارس سوء استفاده می کند؟ +نمودار