مطالب مرتبط:
واکنش هریس به ادعای ترور السنوار: باید به جنگ غزه پایان دهیم
بیانیه بایدن درباره ادعای تل آویو درباره شهادت السنوار
بیانیه بایدن پس از ادعای اسراییل درباره شهادت السنوار
وزارت خارجه ایران برای شهادت یحیی سنوار بیانیه داد/ فیلم منتشر شده از لحظه شهادت قهرمانانه السنوار تبلور شکوهمندی از ایمان، ابهت، شجاعت، فداکاری و ترجیح آگاهانه مرگ عزتمندانه بر حیات ذلیلانه است
بیانیه وزارت امور خارجه ایران در خصوص شهادت یحیی السنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 18:002024-10-18بين الملل

بیانیه راهپیمایی یمن: با السنوار عهد بستیم راهش را ادامه دهیم


تظاهرکنندگان یمنی در بیانیه راهپیمایی های میلیونی امروز خود ضمن تاکید بر ادامه دادن راه شهید السنوار و طوفان الاقصی تا آزادی فلسطین اعلام کردند که به حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان ادامه خواهند داد.

- تظاهرکنندگان یمنی در بیانیه راهپیمایی های میلیونی امروز خود ضمن تاکید بر ادامه دادن راه شهید السنوار و طوفان الاقصی تا آزادی فلسطین اعلام کردند که به حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین ، امروز جمعه در میدان السبعین شهر صنعاء و بیش از 300 میدان اصلی و فرعی در دیگر شهرها و استان های یمن از جمله حدیده، اب، عمران، تعز، حجه، البیضا، الجوف، المحویت، الضالع و لحج راهپیمایی های میلیونی و بزرگی با شعار یک صف در کنار غزه و لبنان برگزار شد.

در بیانیه ای که در این راهپیمایی های میلیونی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رهبر و مجاهد بزرگ یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس به امت عربی و اسلامی و به شکل خاص به برادران جنبش حماس تاکید شد: السنوار در راه اسلام و جبهه مقدم آن به شهادت رسید و او به نیابت از کل امت با صهیونیستها مقابله کرد.

فرمانده شهید السنوار و یاران مجاهدش طوفان الاقصی را رقم زدند و با بزرگترین عملیات در تاریخ مبارزه با دشمن صهیونیستی، دژهای صهیونیست ها را به لرزه درآوردند.


برچسب ها: راهپیمایی - حمایت از مقاومت فلسطین - ادامه - مقاومت فلسطین - بیانیه - تظاهرکنندگان - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه راهپیمایی یمن: با السنوار عهد بستیم راهش را ادامه دهیم

بیانیه راهپیمایی یمن: با السنوار عهد بستیم راهش را ادامه دهیم