مطالب مرتبط:
حمله رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه بیروت
رژیم صهیونیستی اراده ایران را آزمایش نکند
آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حامیان رژیم وحشی صهیونیستی هستند 
هشدار عراقچی:رژیم صهیونیستی اراده ما را آزمایش نکند
شیخ نعیم قاسم: عملیات طوفان الاقصی 100درصد مشروع و قانونی بود/ آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 16:302024-10-08سياسي

از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر لزوم استفاده از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر لزوم استفاده از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح استفساریه ماده 7 قانون راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ملت ایران بررسی شد.

وی توضیح داد: این استفساریه درباره عبارت تعیین تکلیف در انتهای ماده 7 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است؛ در نهایت بعد از بررسی ها و استماع سخنان موافقان و مخالفان، این طرح در کمیسیون رای نیاورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه این کمیسیون گفت: طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف بررسی و مق


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - سیاست خارجی - کمیسیون - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - امنیت ملی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود

از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود