مطالب مرتبط:
ظرفیت انبارش کالاهای نفتی بندر امام به یک میلیون تن می رسد
ظرفیت انبارش کالاهای نفتی بندر امام به یک میلیون تن می رسد
ظرفیت نگهداری کالاهای نفتی بندر امام خمینی به یک میلیون تن می رسد
توافقنامه های بین المللی منجر به توسعه زیرساخت ها و تقویت صادرات می شود
با پیگیری بهرامی 30 میلیارد تومان از اعتبارات نفت به مارگون اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 11:302024-10-19اقتصادي

اختصاص هفت هزار همت به بندر امام برای توسعه زیرساخت ها


معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امسال 7 هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها و اراضی بنادر، اسلکه و انتقال دروازه اصلی در مجتمع بندر امام اختصاص یافت.

- معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امسال 7 هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها و اراضی بنادر، اسلکه و انتقال دروازه اصلی در مجتمع بندر امام اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: بندر بزرگ امام خمینی (ره) پیشرو در توسعه دریامحور محسوب می شود و به همین لحاظ امسال سرمایه ای بالغ بر 7,000 میلیارد تومان در بحث توسعه زیرساخت ها، توسعه اراضی بنادر، اسلکه و انتقال دروازه اصلی اختصاص داده ایم و به دلیل اینکه توسعه زیرساخت ها و انتقال اراضی را داریم طبیعتاً باید دامنه و دروازه خود بندر هم متناسب با آن توسعه پیدا کند.

وی افزود: همه این موارد در دستور کار ما قرار داد و امروز هم که پروژه ها را مشاهده کردیم با سرعت خوبی در حال انجام است و این امکان را ایجاد کرده که هر چه سریع تر شاهد ارتقای سطح ظرفیت و جذب سرمایه گذاری در بندر امام خمینی (ره) باشیم.


برچسب ها: توسعه زیرساخت ها - سازمان بنادر و دریانوردی - توسعه - بنادر و دریانوردی - زیرساخت ها - میلیارد تومان - زیرساخت
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هفت هزار همت به بندر امام برای توسعه زیرساخت ها

اختصاص هفت هزار همت به بندر امام برای توسعه زیرساخت ها