مطالب مرتبط:
وزیر خارجه ترکیه خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد
شرط آلمان برای تحویل سلاح به رژیم صهیونیستی
دفاع وزیر خارجه آلمان از حملات اسراییل به مناطق مسکونی
دفاع وزیر خارجه آلمان از کشتار غیرنظامیان در غزه، پیامد های خطرناکی دارد
بیانیه شدیداللحن جهاد اسلامی علیه دولت آلمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 11:152024-10-16بين الملل

واکنش جهاد اسلامی به اظهارات جانبدارانه وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی


جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به موضع گیری وزیر امور خارجه آلمان درباره کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اظهارات وی را به شدت محکوم کرد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به موضع گیری وزیر امور خارجه آلمان درباره کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اظهارات وی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهارات آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان را که در آن ادعا کرده بود رژیم صهیونیستی برای محافظت از خود می تواند اقدام کند، به شدت محکوم کرد.

براساس گزارش وبگاه النشره، این جنبش در ادامه افزود، این اظهارات به مثابه توجیهی خطرناک برای هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی به بهانه حضور عناصر مسلح در این مکان ها است و ادعاهای وزیر خارجه آلمان بر جنایت های رژیم اشغالگر که علیه غیرنظامیان مرتکب می شود و آنان را هدف قرار می دهد، سرپوش می گذارد.

چنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد این اظهارات وزیر خارجه آلمان به منزله توجیهی غیراخلاقی برای حملات بی هدف رژیم صهیونیستی است که جان افراد بی گناه را می گیرد و زیرساخت های حیاتی مانند مدارس، بیمارستان ها و منازل را ویران می کند.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - وزیر امور خارجه آلمان - رژیم صهیونیستی - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - وزیر امور خارجه - جهاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهاد اسلامی به اظهارات جانبدارانه وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی

واکنش جهاد اسلامی به اظهارات جانبدارانه وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی