مطالب مرتبط:
تصاویر / تجلیل امام جمعه از طلاب برگزیده حوزه علمیه خواهران مرند
تصاویر/ آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) مرند
سال تحصیلی 1403 در حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین آغاز شد
پیام تصویری آیت الله العظمی جوادی آملی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه تهران
حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حزب الله و مردم لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 10:052024-09-25سياسي

واقفان به حوزه درمان و کمک به نیازمندان ورود پیدا کنند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش گفت: وقف در حوزه درمان و کمک به نیازمند، بیشترین نیاز وقفی این شهرستان است که ورود واقفان به این دو عرصه ضرورت دارد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش گفت: وقف در حوزه درمان و کمک به نیازمند، بیشترین نیاز وقفی این شهرستان است که ورود واقفان به این دو عرصه ضرورت دارد.

حجت الاسلام حمید کرمی به مناسبت فرارسیدن هفته وقت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تقارن هفته وقف با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اولین واقف در جهان اسلام است که با وقف اموال خویش، این سنت حسنه را در میان سایر مسلمانان جهان گستراند.

وی در ادامه به برگزاری 18 برنامه در هفته وقف امسال در سطح شهرستان تفرش اشاره کرد و گفت: در این هفته، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد مقدمی، دیدار با مسئولین شهرستان، همایش واقفین، عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان، غبار روبی امامزاده محمد علیه السلام با حضور مسئولین و مردم انجام می شود.

وی با اشاره به اهدای لوازم التحریر در هفته وقف بیان کرد: در قالب طرح مهر تحصیلی 150 بسته به ارزش هر بسته یک میلیون تومان تهیه شده که به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود؛ بخشی از هزینه این کار از درآمد موقوفات و ماب


برچسب ها: اداره اوقاف و امور خیریه - شهرستان - شهرستان تفرش - اوقاف و امور خیریه - حوزه درمان - قاری بین المللی قرآن کریم - اداره اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

واقفان به حوزه درمان و کمک به نیازمندان ورود پیدا کنند

واقفان به حوزه درمان و کمک به نیازمندان ورود پیدا کنند