مطالب مرتبط:
10 اثر مخرب خشک شدن زاینده رود/ درد اصفهان چه درمانی دارد؟
عمورشید پدیده فصل سوم جوکر همه را منفجر کرد/ فیلم
جهانبخش توپ خشک کن لازم دارد! (عکس)
دوره آموزشی حل و فصل اختلافات فعالان اقتصادی با رویکرد داوری
بگیریستاین در پایان فصل منچسترسیتی را ترک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 08:452024-10-12اجتماعي

پادشاه فصل ها پربارش یا گرم و خشک؟


رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور از ادامه پاییز کم بارش در اغلب نقاط کشور خبر داد و گفت: وضعیت بارش ها برای تهران هم به همین روال است.

- رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر تقریبا ما دو سوم مهر را پشت سر گذاشته و بارش جدی هنوز در کشور نداشته ایم؛ البته بارش ها در نوار شمالی کشور بد نبوده، اما در دیگر نقاط کشور بارش خاصی رخ نداده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور از ادامه پاییز کم بارش در اغلب نقاط کشور خبر داد و گفت: وضعیت بارش ها برای تهران هم به همین روال است.

  احد وظیفه، رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های قبلی پاییز کم بارشی پیش رو داریم و دمای بالاتر از شرایط نرمال خواهد بود و این موضوع چیزی است که هم اکنون اتفاق افتاده است.

  او افزود: در حال حاضر تقریبا ما دو سوم مهر را پشت سر گذاشته و بارش جدی هنوز در کشور نداشته ایم؛ البته بارش ها در نوار شمالی کشور بد نبوده، اما در دیگر نقاط کشور بارش خاصی رخ نداده است.

  رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: در شرایط اقلیمی فعلی کشور انتظار بارش برای نقا


برچسب ها: سازمان هواشناسی کشور - سازمان هواشناسی - بحران خشکسالی - مدیریت بحران - کشور - بارش - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه فصل ها پربارش یا گرم و خشک؟

پادشاه فصل ها پربارش یا گرم و خشک؟