مطالب مرتبط:
واکنش سخنگوی یونیفل به حمله اسراییل به جنوب لبنان
حمله پهپادی گسترده حزب الله لبنان به دو پادگان صهیونیست ها
واکنش لبنان به حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای یونیفل
کمین مرگبار القسام در جبالیا/ انهدام 2 تانک و حمله پهپادی به نظامیان صهیونیست + فیلم
حمله نیرو های اسراییلی به مواضع نیرو های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 12:402024-10-11بين الملل

واکنش «گوترش» به حمله صهیونیست ها به مقر «یونیفیل» در لبنان


دبیرکل سازمان ملل امروز در اعتراض به اقدام گستاخانه رژیم صهیونیستی در حمله به مقر نیروهای «یونیفیل» در جنوب لبنان تصریح کرد: این اقدام نقض قوانین بین المللی است.

- واکنش گوترش به حمله صهیونیست ها به مقر یونیفیل در لبنان دبیرکل سازمان ملل امروز در اعتراض به اقدام گستاخانه رژیم صهیونیستی در حمله به مقر نیروهای یونیفیل در جنوب لبنان تصریح کرد: این اقدام نقض قوانین بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد امروز جمعه در اعتراض به اقدام گستاخانه رژیم صهیونیستی در حمله به مقر نیروهای یونیفیل در جنوب لبنان تصریح کرد: تیراندازی به مواضع نیروهای یونیفیل را محکوم کرده و به اسراییل اعلام کردیم که این حادثه قابل قبول نیست.

دبیرکل سازمان ملل متحد اضافه کرد: تیراندازی به مواضع یونیفل نقض قوانین بین المللی است و نیروهای حافظ صلح بین المللی باید محافظت شوند.

از سوی دیگر، اسپن بارت، وزیر امور خارجه نروژ هم در بیانیه ای اعلام کرد: قرار گرفتن نیروهای یونیفیل در معرض آتش نیروهای اسراییلی بسیار خطرناک است.

توحش صهیونیست ها در غرب آسیا تنها به کشتار مردم لبنان و نسل کشی فلسطینیان در غزه خلاصه نمی شود بلکه زیر پا نهادن قوانین بین المللی بخشی از کوچکی از خباثت صهیونیست ها است.


برچسب ها: دبیرکل سازمان ملل - قوانین بین المللی - دبیرکل سازمان ملل متحد - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - سازمان ملل - حمله صهیونیست ها
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «گوترش» به حمله صهیونیست ها به مقر «یونیفیل» در لبنان

واکنش «گوترش» به حمله صهیونیست ها به مقر «یونیفیل» در لبنان