مطالب مرتبط:
لزوم اتحاد و حمایت کامل از جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق 2
راهپیمایی 10 هزار نفری حماسی دانشجویی در حمایت از رزمندگان مقاومت و عملیات وعده صادق 2
 راهپیمایی دانشجویی در حمایت از رزمندگان مقاومت و عملیات وعده صادق 2
راهپیمایی دانشجویی در حمایت از رزمندگان مقاومت و عملیات وعده صادق 2
راهپیمایی دانشجویی در حمایت از رزمندگان مقاومت و عملیات وعده صادق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1403 ساعت 00:352024-10-03سياسي

شب عملیات وعده صادق 2 «لیله القدر» جبهه مقاومت بود


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به عملیات وعده صادق 2 و موشکباران مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، به این سئوال پاسخ داد که چرا باید از رژیم صهیونیستی انتقام می گرفتیم.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به عملیات وعده صادق 2 و موشکباران مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، به این سئوال پاسخ داد که چرا باید از رژیم صهیونیستی انتقام می گرفتیم.

سردار غلامحسین غیب پرور امشب، 12 مهرماه در مراسم بزرگداشت سیدمقاومت، شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و شهید سردار نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر شهدای جبهه مقاومت که در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، گفت: شهید سیدحسن نصرالله همه عمر خود را در راه اعتلای اسلام گذاشت و یک نمونه و شاخص مجاهد نه تنها در دهه های اخیر بلکه در تاریخ کل اسلام است.

وی شهادت سیدحسن نصرالله را ثلمه ای بزرگ به پیکره عالم اسلام دانست و افزود: از مکتب اسلام یاد گرفته ایم که خط اسلام بدون فداکاری تداومی ندارد و جان نمی گیرد.

غیب پرور با بیان اینکه قطرات خون شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان و سایر همراهانشان، عامل محرکی برای حرکت بیشتر و فزاینده تر در جبهه مقاومت است، گفت: شخصیت های بزر


برچسب ها: جانشین فرمانده کل سپاه - صهیونیست - فرمانده کل سپاه - سیدحسن نصرالله - رژیم صهیونیستی - عملیات - سردار غلامحسین غیب پرور
آخرین اخبار سرویس:

شب عملیات وعده صادق 2 «لیله القدر» جبهه مقاومت بود

شب عملیات وعده صادق 2 «لیله القدر» جبهه مقاومت بود