مطالب مرتبط:
نقش هوش مصنوعی در تشخیص سرطان سینه
بررسی روش های جدید تشخیص و درمان سرطان
سرطان مغز را با این مکمل ها فراری دهید + اینفوگرافیک
بررسی روش های جدید تشخیص و درمان سرطان
مکمل های حیاتی برای فراری دادن سرطان مغز + اینفوگرافیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:002024-10-21پزشكي

غربالگری، گامی مهم در علاج پذیری سرطان سینه


کارشناس مسئول برنامه میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: نامه های پیشگیری و غربالگری و تشخیص زودهنگام این بیماری می تواند در تشخیص به موقع آن و متعاقبا علاج پذیری بیماری و موثر بودن اقدامات درمانی کمک کنند و نیاز بیمار به درمان های .

- ایسنا/قم کارشناس مسئول برنامه میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: نامه های پیشگیری و غربالگری و تشخیص زودهنگام این بیماری می تواند در تشخیص به موقع آن و متعاقبا علاج پذیری بیماری و موثر بودن اقدامات درمانی کمک کنند و نیاز بیمار به درمان های پیچیده و گران قیمت را کمتر کند.

منصوره بناهان قمی، کارشناس مسئول برنامه میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زنان محور سلامت خانواده محسوب می شوند و علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند.

امروزه رسالت بانوان در تمام مرحله های خدمت به خانواده و جامعه بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

وی ادامه داد: زنان در نقش مدیران قوی و توانمند قدم در راهی گذاشته اند که آینده تمام عیار توانمندی های زن ایرانی است و با روحیه مسئولیت پذیری، پیشگامان خودمراقبتی و سلامت در خانواده و جامعه هستند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - معاونت بهداشت - دانشگاه علوم - بیمار - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری، گامی مهم در علاج پذیری سرطان سینه

غربالگری، گامی مهم در علاج پذیری سرطان سینه