مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی به کمکهای بشردوستانه سازمان ملل هم رحم نمی کند
رژیم صهیونیستی به کمک های بشردوستانه سازمان ملل هم رحم نمی کند
اتهام زنی آمریکا به سازمان ملل در حمایت از رژیم صهیونیستی
باید در عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل بازنگری شود
سازمان ملل رژیم صهیونیستی را تحریم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 16:202024-09-23سياسي

پزشکیان گفتمان واحد علیه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ایجاد کند


رییس جمهور گفتمان واحد با سران کشورهای اسلامی علیه جنایات بی سابقه تاریخی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ایجاد کند و حامیان این جنایتکار را محکوم کند.

- سخنگوی جبهه پایداری اظهار کرد: رییس جمهور گفتمان واحد با سران کشورهای اسلامی علیه جنایات بی سابقه تاریخی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ایجاد کند و حامیان این جنایتکار را محکوم کند.

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را بهترین فرصت برای دفاع از مظلومیت مردم غزه دانست و گفت: آقای رییس جمهور می تواند در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر مظلومیت مردم غزه و لبنان تاکید کند و از این تریبون جهانی، جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود را به گوش مردم دنیا برساند.

وی افزود: در برابر جنایات رژیم صهیونیستی باید از سازمان ملل و شورای امنیت محکومیت این رژیم غاصب و جنایتکار را بخواهند و رییس جمهور در ملاقاتی که با سران کشورهای مختلف جهان برقرار خواهد کرد موضوع حمایت از مردم غزه و لبنان و فلسطین را پیگیری کند.

سخنگوی جبهه پایداری، بیان کرد: انتظار می رود که رییس جمهور حمایت از مظلومیت مردم غزه و لبنان را در برنامه دیدارهای رییس جمهور و سخنرانی اش جزو موضوعات محوری قرار دهد و در کنار سایر م


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - سازمان ملل متحد - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - سازمان ملل - صهیونیستی - مجمع عمومی سازمان ملل - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان گفتمان واحد علیه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ایجاد کند

پزشکیان گفتمان واحد علیه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ایجاد کند