مطالب مرتبط:
بخشی از توانمندی های موشکی ایران در عملیات وعده صادق 2 به دنیا نشان داده شد
تشریح عملیات وعده صادق 2 از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص عملیات وعده صادق 2
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون عملیات وعده صادق 2
نتانیاهو بداند که نباید با دم شیر بازی کند/ عملیات امشب ایران وعده صادق 2 بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 10:052024-10-02بين الملل

عملیات وعده صادق 2 نشان قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح ایران


معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری فارس بااشاره به اجرای عملیات وعده صادق2 گفت:این عملیات مقتدرانه اعلام قدرت کامل بازدارندگی نیروهای مسلح ایران درحفاظت از خاک وطن و منافع کشوراست.

- شیراز- معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری فارس بااشاره به اجرای عملیات وعده صادق2 گفت:این عملیات مقتدرانه اعلام قدرت کامل بازدارندگی نیروهای مسلح ایران درحفاظت از خاک وطن و منافع کشوراست.

اسماعیل قزل سفلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات غرور آفرین موشکی سپاه در حمله به سرزمین های اشغالی گفت: این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله و فرماندهان محور مقاومت و سپاه و دلجویی از مردم لبنان و غزه انجام شده است.

وی به عملیات رسانه ای صورت گرفته پس از این حمله مقتدرانه اشاره کرد و ادامه داد: بر خلاف عملیات وعده صادق یک که دشمن با عملیات رسانه تلاش کرد که این عملیات را کم رنگ جلوه دهد در عملیات شب گذشته هوافضای سپاه با هماهنگی دولت و نیروهای مسلح، موفقیت کم نظیر این حمله موشکی به جهان مخابره شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه این عملیات غرورآفرین چند پیام مهم به جهان مخابره کرد، گفت: اولین پیام اعلام قدرت باز


برچسب ها: عملیات - نیروهای مسلح - استانداری فارس - جنایات رژیم صهیونیستی - دبیرکل حزب الله لبنان - استانداری - سرزمین های اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات وعده صادق 2 نشان قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح ایران

عملیات وعده صادق 2 نشان قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح ایران