مطالب مرتبط:
نیکزاد: نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است
«کودک کشی» نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است/ همدلی مسلمانان، راه حل نابودی اسراییل
رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی مجدداً دو پله دیگر سقوط کرد
نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است
رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی سقوط کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 14:402024-09-28سياسي

سعیدی: رژیم صهیونیستی به سقوط و نابودی نزدیک شده است


عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی و کشورها گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات و جنایات یک گام به سقوط و نابودی نزدیک شده است.

- عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی و کشورها گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات و جنایات یک گام به سقوط و نابودی نزدیک شده است.

بهنام سعیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی با انجام جنایاتی در لبنان بار دیگر خوی وحشی گری خود را نشان داد؛ رژیم غاصب، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی افراد بی دفاع را مورد هجمه قرار داده و رفتارهای غیرانسانی و ناجوانمردانه داشته که در تاریخ کم سابقه است.

وی تاکید کرد: یقینا رژیم صهیونیستی با این اقدامات یک گام به سقوط و نابودی نزدیک شده است؛ انتظار می رود جهان اسلام و همه آزادی خواهان دنیا این اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی وظیقه اخلاقی و شرعی است، افزود: وجدان های بیدار از هر مذهب و دینی نمی پذیرند که زن بی


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - رژیم - کمیسیون امنیت ملی - عضو هیات رییسه - کمیسیون امنیت
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: رژیم صهیونیستی به سقوط و نابودی نزدیک شده است

سعیدی: رژیم صهیونیستی به سقوط و نابودی نزدیک شده است