مطالب مرتبط:
نفت، سوخت اصلی 11 هزار خانوار قزوینی است
مقصر اصلی حادثه معدن طبس معرفی شد
ترکیب اصلی رئال مادرید در برابر آلاوز
برنامه اصلی شیطان ایجاد حس ناامیدی در انسان است
امدادگران به کارگاه اصلی معدن طبس رسیدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 11:152024-09-25اقتصادي

سوخت اصلی 11 هزار خانوار قزوینی، نفت سفید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: براساس آخرین آمار 11 هزار خانوار در استان قزوین واجد شرایط استفاده از نفت سفید از طریق کالا برگ هستند و توزیع آن نیز تنها برای خانوار هایی .

- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: 11 هزار خانوار قزوینی در استان از نفت سفید به عنوان سوخت اصلی استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: براساس آخرین آمار 11 هزار خانوار در استان قزوین واجد شرایط استفاده از نفت سفید از طریق کالا برگ هستند و توزیع آن نیز تنها برای خانوار هایی صورت می گیرد که منازل آنها فاقد گاز بوده و از آن به عنوان سوخت اصلی استفاده می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین افزود: بیشتر خانوار هایی که از نفت سفید به عنوان سوخت اصلی استفاده می کنند در منطقه طارم، رودبار الموت غربی و شرقی سکونت دارند و مناطق آوج، تاکستان و بویین زهرا نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

انتظاری تصریح کرد: در 6 ماه نخست سال جاری 2 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید بین خانوار های واجد شرایط استان به ازای هر لیتر یک هزار و 500 ریال توزیع شده و 22 فروشنده نفت سفید در منطقه طار


برچسب ها: پخش فرآورده های نفتی - فرآورده های نفتی - منطقه قزوین - خانوار - قزوین - نفت سفید - شرکت ملی
آخرین اخبار سرویس:

سوخت اصلی 11 هزار خانوار قزوینی، نفت سفید

سوخت اصلی 11 هزار خانوار قزوینی، نفت سفید