مطالب مرتبط:
دومین جشنواره ملی دانشجویی نانوپزشکی برگزار می شود
جشنواره روز ملی روستا و عشایر در فهرج برگزار می شود
دادگستری یزد پرونده دومین جشنواره ملی شعر طنز دادخند را می بندد
تصاویر/ اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مازندران
جشنواره بادبادک ها در قزوین برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 13:102024-10-05سياسي

اختتامیه جشنواره ملی «دادخند« 18 مهرماه برگزار می شود


دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه دادخند گفت: این جشنواره در سه بخش عمومی، قضایی و ویژه برگزار می شود که 365 اثر از 142 شاعر و 22 استان و 42 شهر به دبیرخانه ارسال شده است.

- یزد- دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه دادخند گفت: این جشنواره در سه بخش عمومی، قضایی و ویژه برگزار می شود که 365 اثر از 142 شاعر و 22 استان و 42 شهر به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام پرنیان در نشستی افزود: 142 اثر به مرحله داوری رفته که پس از داوری، 19 اثر برگزیده شده که شامل 10 شایسته تقدیر و 9 اثر برتر در سه بخش است.

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره ساعت 19 روز چهارشنبه 18 مهرماه با حضور شاعران کشوری در سالن شهید عباسپور یزد برگزار می شود.

رییس کل دادگستری استان یزد هم گفت: جشنواره ملی دادخند نتیجه یک جشنواره استانی است که امسال به صورت ملی برگزار می شود و آثار متنوع تر و گسترده تر جمع آوری شده است.

حجت الاسلام حسین طهماسبی افزود: هدف از این جشنواره استفاده از زبان هنر برای آگاهی مردم به حقوق و تکالیف آنان در حوزه دعاوی و موضوعات قضایی به شمار می آید چرا که بیشترین سهم در خصوص به نتیجه نرسیدن خواسته های قضایی مردم، عدم آگاهی آنان از مسائل حقوقی و قضایی است.


برچسب ها: جشنواره - جشنواره ملی - برگزار - رییس کل دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری استان - استان - دادگستری استان یزد
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی «دادخند« 18 مهرماه برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی «دادخند« 18 مهرماه برگزار می شود