مطالب مرتبط:
مسافران هوایی به اروپا بخوانند
پاسخ وزارت خارجه به بیانیه پایانی نشست مشترک سران اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس: تغییر لحن کشورهای اروپایی در خصوص جزایر سه گانه ایرانی ناشی از سیاست انفعال و باج دهی آنها در مقابل رژیم صهیونیستی است
ایرانی ها برای پرواز به اروپا بعد از تحریم ها اتحادیه اروپا چکار کنند؟
درخواست فنلاند برای وضع تحریم های اتحادیه اروپا علیه اسراییل
روزنامه خبرورزشی| استقلال از اروپا به آفریقای جنوبی رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 10:252024-10-17بين الملل

باج هوایی اروپا به صهیون


پشت پرده تصمیم اخیر کشورهای اتحادیه اروپا در تحریم پروازهای ایرانی به سمت قاره سبز چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: در حالی که ایران بارها اعلام کرده هیچ انتقال موشک و پهپادی از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین به سمت روسیه نداشته و اصولا با پروازهای مسافری چنین انتقال تجهیزات نظامی صورت نمی گیرد، کشورهای اروپایی در اقدامی خصمانه و خلاف قواعد بین المللی، ورود هواپیماهای سه شرکت ایران ایر، ماهان ایر و ساها به فضای اروپا را ممنوع کردند.

اقدامی که به نظر می رسد بیش از آن که به موضوع اوکراین ارتباط داشته باشد، باید در چارچوب باج هایی که اروپایی ها به رژیم صهیونیستی می دهند و با هدف انزوای ایران ارزیابی کرد.

این در شرایطی است که در همین چند روز اخیر رییس جمهور، رییس مجلس و وزیرخارجه ایران بیشتر وقت خود را به دیدارهای دیپلماتیک چند جانبه و دوجانبه در خارج از کشور گذرانده اند و سید عباس عراقچی در یکی دو هفته گذشته و همین امروز بیشتر کشورهای منطقه از جمله اردن و مصر را بازدید کرده است.

با این حساب می توان گفت اگرچه اروپا و در پشت پرده آمریکا، در یک هماهنگی کاری با اسراییل به دنبال انزوای بیشتر ایران بوده اند اما به نظر می رسد اقدام اخیرشان بیشتر کاریکاتوری از منزوی کردن ایران را به نمایش گذاشته و تنها باعث آزار و اذی


برچسب ها: اروپا - ایران - جنگ روسیه و اوکراین - کشورهای اروپایی - وزیرخارجه ایران - پروازهای مسافری - روسیه و اوکراین
آخرین اخبار سرویس:

باج هوایی اروپا به صهیون

باج هوایی اروپا به صهیون