مطالب مرتبط:
آیت الله جوادی آملی: قرآن کریم جامعه را اصلاح می کند
وزیر کشور: آسیب های اجتماعی مستلزم راهکار های چندوجهی هستند
نشست تخصصی «مسجد و اداره جامعه» در یزد برگزار می شود
طرح تشدید کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اطراف مدارس استان در دستور کار پلیس است
وجود اقتدار در هر جامعه یک ضرورت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 08:552024-09-25سياسي

فاصله گرفتن از قرآن یکی از دلایل آسیب های موجود در سطح جامعه


ترویج فرهنگ وقف می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی شود لذا با در نظر گرفتن سوابق فعالیت و پیشینه عمیق فرهنگ وقف در کشور، - فاصله گرفتن از قرآن یکی از دلایل آسیب های موجود در سطح جامعه ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ وقف می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی شود لذا با در نظر گرفتن سوابق فعالیت و پیشینه عمیق فرهنگ وقف در کشور، شاهد تفاوت استان های مختلف با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی هستیم.

محمد کرمی شامگاه سه شنبه در جمع واقفین استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دلایل نامگذاری هفته وقف اشاره و اظهار کرد: وقف یک مسئله مهم و تاثیرگذار در زمینه عدالت و رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه است.

استاندار بیان کرد: وقف در همه عرصه ها وجود دارد، یکی از نمونه های بارز مساجد و حسینیه هاست که مساجد به محل آموزش، تربیت، اقدامات خیرخواهانه، خدمات، کارهای علمی و .

تبدیل شده است.

کرمی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب در مورد جایگاه اجتماعی و فرهنگی مسجد بیان داشت: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه این است که به کارکردهای اصلی مساجد توجه کنند.

وی با اشاره به کارکرد اصلی مسجد مبنی بر آموزش قرآن بر لزوم تفکر پیرامون آیات الهی نیز تاکید و خاطرنشان کرد: قرآن یک دستورالعمل جامع برای زندگی بشر اس


برچسب ها: کاهش آسیب های اجتماعی - فرهنگ وقف - سیستان و بلوچستان - آسیب های اجتماعی - ترویج فرهنگ وقف - فرهنگ - استاندار سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گرفتن از قرآن یکی از دلایل آسیب های موجود در سطح جامعه

فاصله گرفتن از قرآن یکی از دلایل آسیب های موجود در سطح جامعه