مطالب مرتبط:
کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم برپا می شود
سخنگوی شورای نگهبان: قانون اساسی مبنای حمایت از مستضعفین جهان است/ گذر زمان اهمیت کار ملت ایران در دفاع مقدس را نشان داد
سخنگوی شورای نگهبان: قانون اساسی مبنای حمایت از مستضعفین جهان است/ گذر زمان اهمیت کار ملت ایران در دفاع مقدس را بیشتر نشان داد
ایران باز هم رکوردار گرما شد | 7 شهر از ایران گرمترین های جهان شدند
کانون خدمت رضوی & منطقه 6 کلان شهر شیراز مهر را با مهر آغاز کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 10:152024-09-26سياسي

تعابیر شوق انگیزی در روایات برای شهر مقدس قم به کار رفته است


در روایات تعابیر شوق انگیزی برای شهر مقدس قم به کار رفته است و امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند که صلوات و رحمت خداوند بر اهل قم باد.

- قم- امام جمعه قم گفت: در روایات تعابیر شوق انگیزی برای شهر مقدس قم به کار رفته است و امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند که صلوات و رحمت خداوند بر اهل قم باد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی صبح پنجشنبه در مراسم خطبه خوانی خادمان حرم بانوی کرامت که به مناسبت سالروز ورود آن حضرت به شهر مقدس قم برگزار شد گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت هدفمند شهر مقدس قم را برای ورود و اقامت انتخاب کردند.

امام جمعه قم گفت: در روایات تعابیر شوق انگیزی برای شهر مقدس قم به کار رفته است و امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند که صلوات و رحمت خداوند بر اهل قم باد.

وی با بیان اینکه جایگاه شهر مقدس قم باید از جهات مختلف بهترین باشد افزود: ساخت و ساز و معماری و شهرسازی در قم به خصوص در اطراف حرم مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها می بایست متناسب با این جایگاه و موقعیت این آستان مقدس باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با تاکید بر الگوبرداری دختران و زنان از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیان کرد: مردمان قم به خصوص زنان و دختران باید مومنانه ترین و عفیفانه تر


برچسب ها: شهر مقدس قم - امیرالمومنین - رحمت خداوند - علیه السلام - مقدس - روایات - امام جمعه قم
آخرین اخبار سرویس:

تعابیر شوق انگیزی در روایات برای شهر مقدس قم به کار رفته است

تعابیر شوق انگیزی در روایات برای شهر مقدس قم به کار رفته است