مطالب مرتبط:
خدمات شهری و اختیارات شهرداری
خدمات شهری و اختیارات شهرداری
انتقاد رییس جمهور به برخی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
انتقاد روزنامه دولت از اظهارات قالیباف
انتقاد پزشکیان از برخی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:052024-10-09اقتصادي

انتقاد شهردار از اختیارات محدود شهرداری کاشمر


هرچند هیچ پروژه ای را بدون مصوبه شورای شهر آغاز نمی کنیم، اما متأسفانه بر اساس مصوبه شورای شهر اختیار شهرداری کاشمر برای معاملات از اختیار شهردار شهر تازه تأسیس فرگ‏قلعه در بخش فرح دشت این شهرستان کمتر است.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار کاشمر گفت: هرچند هیچ پروژه ای را بدون مصوبه شورای شهر آغاز نمی کنیم، اما متأسفانه بر اساس مصوبه شورای شهر اختیار شهرداری کاشمر برای معاملات از اختیار شهردار شهر تازه تأسیس فرگ‏قلعه در بخش فرح دشت این شهرستان کمتر است.

اصغر کوهسرخی در گفت و گو با ایسنا افزود: اختیارات مالی ما برای معاملات جزء تا 168 میلیون تومان است و باید برای همه کارها و خرید از شورای اسلامی شهر مصوبه بگیریم، درصورتی که در شهرداری تازه تأسیس برای انجام معاملات متوسط تا مبلغ یک میلیارد و 680 میلیون تومان در اختیار شهردار گذاشته اند.

وی با بیان این‏که هیچ وقت کار متوقف نشده و با سرعت فعالیت ها را پیش می بریم، اذعان کرد: با توجه به این‏که زیبایی شهر در فضای سبز شهری است، طی یک سال گذشته هشت پارک بزرگ و پارک محله ای به فضای سبز شهر کاشمر احداث نمودیم.

53 درصد از بودجه محقق شده است شهردار کاشمر با تأکید بر این‏که پروژه های شهرداری به هیچ شخصی مرتبط نیست و سرمایه شهر است، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و عمران و آبادانی شهر همه


برچسب ها: مصوبه شورای شهر - شهردار - شهرداری کاشمر - شورای شهر - معاملات - شهرداری - مصوبه
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهردار از اختیارات محدود شهرداری کاشمر

انتقاد شهردار از اختیارات محدود شهرداری کاشمر