مطالب مرتبط:
سه هزار میلیارد ریال بدهی شرکت های خدمات رسان زنجان پرداخت شد
سه هزار میلیارد ریال به شرکت های خدمات رسان زنجان پرداخت شد
پرداخت 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی به سازندگان در خراسان جنوبی
5 میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در اصفهان پرداخت شد
افزون بر هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های مازندران پرداخت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 12:052024-09-30اقتصادي

3 هزار میلیارد ریال به شرکت های خدمات رسان زنجان پرداخت شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار میلیارد ریال به شرکت های آب و فاضلاب و برق پرداخت شد تا به تأمین زیرساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن سرعت لازم را دهند.

- 3 هزار میلیارد ریال به شرکت های خدمات رسان زنجان پرداخت شد زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار میلیارد ریال به شرکت های آب و فاضلاب و برق پرداخت شد تا به تأمین زیرساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن سرعت لازم را دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در کشور در دولت گذشته با شرایط خاص خود شروع شد افزود: تعهد استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن 68 هزار و 112 واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خود مالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی است که در قالب مسکن حمایتی توسط دولت 27 هزار و 63 واحد مسکونی برای استان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اجرای بیش از 20 هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی در استان زنجان آغاز شده است گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد بیش از 70 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه هفت هزار نفر از متقاضیانی که تک واریزی داشتند تعیین تکلیف شدند، گفت: مشکلاتی در اخذ مجوز نوع خاک زمین در شهر زنجان بود که با تأخیر انجام گرفت و خوشبختانه در ماه گذشته بخشی از مشکلات زمین های ثمین سه حل شد و 2 ه


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - شرکت های خدمات رسان - واحد مسکونی - استان زنجان - زنجان - هزار
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار میلیارد ریال به شرکت های خدمات رسان زنجان پرداخت شد

3 هزار میلیارد ریال به شرکت های خدمات رسان زنجان پرداخت شد