مطالب مرتبط:
پیام تسلیت سیدحسن خمینی در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد
پیام تسلیت شخصیت ها و مقامات جمهوری اسلامی در پی شهادت «سید حسن نصرالله»
پیام تسلیت سید مقتدی صدر در پی شهادت سید حسن نصرالله
پیام تسلیت شخصیت های جهانی در پی شهادت سید حسن نصرالله
پیام تسلیت مقامات کشوری و لشکری در پی شهادت سید حسن نصرالله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 17:002024-09-28سياسي

پیام تسلیت سرپرست سازمان منابع طبیعی در پی شهادت سید حسن نصرالله


سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با صدور پیامی، شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

- سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با صدور پیامی، شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری متن پیام حسن وحید بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی ادعا بود که نقش آفرینی این عالم ظلم ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسیده است.

این وعده خداوند است که راه پرافتخار سید مقاومت شهید ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد اینجانب به نمایندگی از کارکنان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت و بازماندگان شهید عالی مقام


برچسب ها: سازمان منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - سید حسن نصرالله - حسن نصرالله - منابع طبیعی - فرماندهان مقاومت - نصرالله
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سرپرست سازمان منابع طبیعی در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام تسلیت سرپرست سازمان منابع طبیعی در پی شهادت سید حسن نصرالله