مطالب مرتبط:
تامین پایدار انرژی و آموزش نیروی انسانی متخصص در مسیر توسعه
انتصابات جدید در آموزش و پرورش
انتصابات جدید در آموزش و پرورش
انتصابات جدید در آموزش و پرورش
انتصابات جدید از سوی وزیر آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 08:252024-10-20سياسي

آموزش و پرورش نیروهای انسانی مورد نیاز جامعه تربیت کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهتمام آموزش و پرورش به موضوعات تدین، تفکر و تعقل دانش آموزان، گفت: باید تربیت نیروی انسانی به نحوی انجام شود بتواند نیاز آینده جامعه را مرتفع سازد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهتمام آموزش و پرورش به موضوعات تدین، تفکر و تعقل دانش آموزان، گفت: باید تربیت نیروی انسانی به نحوی انجام شود بتواند نیاز آینده جامعه را مرتفع سازد.

آیت الله محمدرضا ناصری شامگاه شنبه 28 مهرماه در سیصد و سی و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات استاندار قبلی یزد و آروزی توفیق برای استاندار جدید، اظهار کرد: نباید تمام هم و غم مجموعه آموزش و پرورش استان فقط صدرنشینی در قبولی کنکور و ارتقای علمی دانش آموزان باشد و از مقوله معنوی و دینی آنها مغفول بمانیم.

وی گفت: باید هم خود و هم مخاطبان خودمان که در آموزش و پرورش شامل دانش آموزان می شود را در مسیر حق هدایت کنیم و تربیت نیروی انسانی به نحوی انجام شود بتواند نیاز آینده جامعه را مرتفع سازد.

نماینده ولی فقیه در استان دغدغه مندی آموزگاران در این رابطه را خواستار شد و افزود: متاسفانه آموزش و پرورش ما با حربه غربی ها از یکصد سال قبل از حیث تدین، تفکر و تعقل دانش آموزان دچار غفلت شده است.


برچسب ها: آموزش و پرورش - نماینده ولی فقیه در استان - آموزش و پرورش استان - تربیت نیروی انسانی - دانش آموزان - نماینده ولی فقیه - استان
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش نیروهای انسانی مورد نیاز جامعه تربیت کند

آموزش و پرورش نیروهای انسانی مورد نیاز جامعه تربیت کند