مطالب مرتبط:
احداث جاده و آبرسانی روستایی از اولویت های مهم سپاه در خوزستان
ساخت 28 کیلومتر جاده دسترسی در منطقه احمدفداله دزفول/ آبرسانی به 185 روستای خوزستان
آخرین وضعیت طرح ترافیک جدید در تهران | اجرای طرح ترافیک جدید در پایتخت با هوش مصنوعی
اجرای طرح ترافیک جدید پایتخت با هوش مصنوعی
اجرای طرح ترافیک جدید پایتخت با هوش مصنوعی/ احتمال اجرای طرح ترافیک در معابر پرتردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 16:252024-10-14سياسي

اجرای طرح های آبرسانی به روستا ها توسط سپاه خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز دوشنبه در نشست قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در بحث جاده، - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) و نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا در استان در حال اجرای طرح های آبرسانی به روستا ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز دوشنبه در نشست قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در بحث جاده، بخشی از مسیر روستای احمد فداله زیرسازی و آسفالت شده و در اختیار مردم منطقه قرار می گیرد همچنین برای اجرای مابقی آن نیاز به هماهنگی بین دستگاه ها است.

وی بیان کرد: بی شک با تامین اعتبار لازم و رفع موانع، بخشی از این مسیر بهسازی شده و رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) و نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا در استان در حال اجرای طرح های آبرسانی به روستا ها هستند.

وی ادامه داد: نصب لوله های اصلی و مخازن و همچنین حفر چاه در دستور کار این قرارگاه قرار داشته تا روستا های استان از آب شرب پایدار بهره مند شوند.


برچسب ها: آبرسانی به روستا - قرارگاه - طرح های آبرسانی - امام حسن مجتبی - حسن شاهوارپور - قرارگاه محرومیت زدایی سپاه - قرار
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبرسانی به روستا ها توسط سپاه خوزستان

اجرای طرح های آبرسانی به روستا ها توسط سپاه خوزستان