مطالب مرتبط:
افزون بر2 هزار میلیارد ریال برای پنل خورشیدی چاه های کشاورزی خراسان شمالی نیاز است
تجهیز چاه های کشاورزی خراسان شمالی به پنل خورشیدی
برق 7 حلقه چاه کشاورزی متخلف در سلسله قطع شد
نصب 13 عدد کنتور هوشمند بر روی چاه های آب مجاز پردیس
تاریخ دریافت یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی در نیمه دوم سال | واریز یارانه یک میلیون و 600 هزار تومانی برای این مشمولان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 16:002024-10-14اقتصادي

نصب 300 پنل خورشیدی برای مقابله با خاموشی چاه های کشاورزی


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: تاکنون 32 پنل خورشیدی برای چاه موتورهای کشاورزی این شهرستان نصب و راه اندازی شده و 300 مورد نیز در دست اقدام است.

- نصب 300 پنل خورشیدی برای مقابله با خاموشی چاه های کشاورزی ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: تاکنون 32 پنل خورشیدی برای چاه موتورهای کشاورزی این شهرستان نصب و راه اندازی شده و 300 مورد نیز در دست اقدام است.

مهدی مسروری در گفت و گو با ایسنا سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی شهرستان را 28هزار و 500 هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان 14 هزار هکتار آن به محصول پسته اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: با اقداماتی که از ابتدا تا پایان فصل برداشت در تولید بهتر محصول پسته شهرستان صورت گرفت موجب شد که از 14 هزار هکتار باغ پسته 16 هزار تن پسته خشک در شهرستان تولید شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: علیرغم تمامی مشکلات و خسارت هایی که ناشی از سیل و تگرگ و خشکسالی به کشاورزان و باغداران وارد شد از هر هکتار 1600 کیلوگرم پسته خشک برداشت شد.

وی با بیان اینکه فندقی مهم ترین رقم صادراتی پسته شهرستان است، اظهار کرد: این محصول استراتژیک در شهرستان توسط 58 ترمینال ضبط پسته مجهز و تجهیز شده در درجه یک و دو سورت، فراوری و بسته بندی می شود.


برچسب ها: شهرستان - کشاورزی - پنل خورشیدی - شهرستان بردسکن - جهاد کشاورزی - خورشیدی - چاه های کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

نصب 300 پنل خورشیدی برای مقابله با خاموشی چاه های کشاورزی

نصب 300 پنل خورشیدی برای مقابله با خاموشی چاه های کشاورزی