مطالب مرتبط:
کادر تشکیلاتی منظم سید مقاومت در جبهه فرهنگی
امید مردم جهان به جبهه مقاومت
تصاویر/ جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر خراسان رضوی برای کمک به جبهه مقاومت
مسئولان ایران در صف اول حمایت از جبهه مقاومت هستند
ثابتی: مسئولان ایران در صف اول حمایت از جبهه مقاومت هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 14:152024-10-13سياسي

جبهه مقاومت قطعاً پیروز است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری آیات قرآن کریم و وعده خداوند در رابطه با نبرد حق علیه باطل گفت: قطعاً جبهه مقاومت پیروز است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری آیات قرآن کریم و وعده خداوند در رابطه با نبرد حق علیه باطل گفت: قطعاً جبهه مقاومت پیروز است.

آیین قدردانی از تلاش و زحمات عوامل اجرایی شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی ـ شاهچراغ(ع) با حضور مقامات استانی و مدیریت شهری خرمشهر امروز، 22 مهرماه در سالن همایش های شهر راز برگزار شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در این آیین به مسئله مقاومت و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قطعاً جبهه مقاومت پیروز است و وعده خدا صادق است.

آیت الله لطف الله دژکام از همه خادمان و عوامل اجرایی که در موکب حضرت احمدبن موسی(ع) در نقطه مرزی شلمچه و کربلا و همچنین به هموطنان و زوار مرزهای شرقی در کمپ ها و موکب های کلان شهر شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) خدمات رسانی کرده، قدردانی کرد و افزود: توفیق خدمت به اهل بیت(ع) و سید و سالار شهیدان ارزشمند است، چراکه انسان ممکن است توفیق خدمت های زیادی حاصل کند، اما توفیق خدمت به امیرمؤمنان علی(ع) و فرزندان علی(ع) توفیقی است که جا دارد همه چیز را فدای آن کرد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - جبهه مقاومت - مقاومت - نماینده ولی فقیه - رهبر معظم انقلاب - استان فارس - حق علیه باطل
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت قطعاً پیروز است

جبهه مقاومت قطعاً پیروز است