استاندارد به دنبال مطالبه گری مصرف کننده استمدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به اینکه استاندارد، ضامن امنیت و سلامت مردم است گفت: ترویج و فرهنگ سازی استاندارد، معرف فواید و بانی آشنایی مردم با حقوق مصرف کننده است؛ - ایسنا/گیلان مدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به اینکه استاندارد، ضامن امنیت و سلامت مردم است گفت: ترویج و فرهنگ سازی استاندارد، معرف فواید و بانی آشنایی مردم با حقوق مصرف کننده است؛ در واقع هدف اصلی ما با ترویج و فرهنگ سازی، بهبود مستمر و مطالبه گری مصرف کننده است. مجتبی معصوم نژاد امروز 18 مهرماه در جلسه ترویج و فرهنگ سازی استاندارد، سیاست گذاری و هدف اداره کل استاندارد گیلان از مشارکت بخشی اصحاب قلم و رسانه را، نقش آفرینی بخش خصوصی و اصحاب رسانه برشمرد و گفت: مهم ترین هدف ترویج، کمک گرفتن از ظرفیت های بیرون از سازمان برای ترویج اهداف و بازنگری دستورالعمل ها است. مدیرکل استاندارد گیلان با شرح دستورالعمل ترویج و فرهنگ سازی سازمان ملی استاندارد و با اشاره به، به روزرسانی مصوبات سازمان در سال 1402 به اهمیت بُعد فرهنگ سازی پرداخت و بیان کرد: مجموعه اقدامات موثر می تواند شامل اطلاع رسانی، انتشار و گسترش دانش و فرهنگ استاندارد در میان اقشار مختلف مردم با هدف آگاه نمودن در خصوص مشخصات و اطلاعات مربوط به استانداردهای کالا و خدمات باشد و این مهم، تعیین کننده برچسب ها: استاندارد - مدیرکل استاندارد - فرهنگ سازی - مصرف کننده - حقوق مصرف کننده - گیلان - امنیت و سلامت |
آخرین اخبار سرویس: |