مطالب مرتبط:
کوه «همستر کامبت» موش زایید
همستر؛ کوهی که موش زایید!
همستر؛ کوهی که موش زایید!
همستر؛ کوهی که موش زایید!
چگونه همستر را نقد کنیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 11:202024-09-28فناوري

کوه «همستر» موش زایید


کاربرانی که ماه ها وقت خود را هدر دادند، هزینه های زیادی بابت اینترنت و فیلترشکن پرداختند و گاه چند دستگاه گوشی را درگیر بازی کردند و درنهایت به این نکته رسیدند که «پنیر مجانی تنها در تله موش پیدا می شود».

- کاربرانی که ماه ها وقت خود را هدر دادند، هزینه های زیادی بابت اینترنت و فیلترشکن پرداختند و گاه چند دستگاه گوشی را درگیر بازی کردند و درنهایت به این نکته رسیدند که پنیر مجانی تنها در تله موش پیدا می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در گزارشی نوشت: این روزها بسیاری از کاربران بی صبرانه در انتظار پاداش ماه ها تلاش خود برای جمع آوری سکه در بازی همسترکامبت بودند اما روز پنجشنبه 5 مهرماه با اعلام قیمت هر واحد توکن همستر کامبت، عملاً این رؤیا فرو ریخت؛ رؤیایی که بیشتر به سراب شبیه بود و با تقسیم توکن ها و لیست شدن آنها به صورت رسمی در صرافی های معتبر، درنهایت هیچ پولی نصیب کسانی نشد که به بازی تلگرامی همستر کامبت دل بسته بودند.

سود 500 هزارتومانی همسترکامبت سرانجام قیمت همستر کمتر از یک سنت اعلام شد هرچند این قیمت اندک هم با نوسانات زیادی همراه بوده است.

به این ترتیب متوسط پولی که به کاربران ایرانی دارای بیشترین پشتکار اختصاص یافت، بین 500 هزارتومان تا یک و نیم میلیون تومان بوده است که در برابر ماه ها زحمت و هزینه اینترنت


برچسب ها: کاربران - بازی - فیلترشکن - همستر - اینترنت - روزنامه ایران - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

کوه «همستر» موش زایید

کوه «همستر» موش زایید