مطالب مرتبط:
تحصیل بیش از 30 هزار دانش آموز اتباع و فاقدین مدارک هویتی در مدارس سیستان و بلوچستان
تحصیل 650 هزار دانش آموز اتباع در مدارس/ کمبود معلم داریم
تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس
تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس
کاظمی، وزیر آموزش و پرورش: میانگین معدل دانش آموزان کشور مطلوب نیست/ تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس/ متاسفانه مدارس متناسب با ساختار شهری توسعه نیافتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 09:202024-10-14اجتماعي

تحصیل بیش از 30 هزار دانش آموز اتباع و فاقد مدارک هویتی در مدارس سیستان و بلوچستان


مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از تحصیل بیش از 30 هزار دانش آموز اتباع و فاقدین مدارک هویتی در مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از تحصیل بیش از 30 هزار دانش آموز اتباع و فاقدین مدارک هویتی در مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد.

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این تعداد دانش آموز در 34 منطقه آموزشی و در شهرستان ها و مناطق مختلف استان در مدارس حضور یافته و درصدد بهره مندی از نعمت سواد هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: همه خدماتی که به دانش آموزان عادی ایرانی در مدارس ارائه می شود؛ به دانش آموزان اتباع و فاقدین مدارک هویتی نیز تعلق می گیرد.

بروشکی خاطرنشان کرد: شرایط تحصیل و حضور دانش آموزان اتباع و فاقدین مدارک هویتی در مدارس مانند دانش آموزان ایرانی بوده و این گونه دانش آموزان از پرداخت شهریه و هزینه کتب درسی نیز معاف هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های درونی و برون سازمانی با هدف شناسایی، جذب و هدایت بازماندگان و تارکان تحصیل تاکید کرد.

بروشکی افزود: در مقوله بازماندگی از تحصیل مؤلفه های مختلفی تاثیرگذار هستند که از آن جمله می توان به فقر اقتصادی و فرهنگی، کودکان کار، مرزی ب


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - دانش آموز - مدارس سیستان و بلوچستان - مدیر کل آموزش و پرورش - بلوچستان - دانش آموز اتباع - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 30 هزار دانش آموز اتباع و فاقد مدارک هویتی در مدارس سیستان و بلوچستان

تحصیل بیش از 30 هزار دانش آموز اتباع و فاقد مدارک هویتی در مدارس سیستان و بلوچستان